۱۳ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7203825
T T
۰ نفر

نمایشگاه بهاره رشت در آستانه نوروز گشایش یافت

۱۳ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7203825
نمایشگاه بهاره رشت در آستانه نوروز گشایش یافت ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/12 اقتصاد.نمایشگاه بهاره.عیدانه.گیلان رشت - نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (بهاره ) در کلانشهر رشت، پنجشنبه شب در مراسمی با حضور استاندار گیلان، رییس سازمان بازرگانی و جمعی از مدیران استان گشایش یافت.
به گزارش ایرنا، استاندار گیلان در این مراسم بر لزوم آمادگی کلیه دستگاه های اجرایی برای استقبال از ایام نوروز و پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی تاکید کرد.
روح الله قهرمانی چابک اظهار داشت: کلیه دستگاه های اجرایی اعم از جهاد کشاورزی، بازرگانی، راه و ترابری، غله، اورژانس، پلیس راه و نیروی انتظامی باید با کسب آمادگی کامل و تعیین وظایف مربوط به خود، حداکثر خدمات را به مردم و مسافران نوروزی ارایه دهند.
وی افزود: نوروز یکی از آیین های دیرین ایرانیان است که باید با برنامه ریزی و پیش بینی تمهیدات لازم، این آیین سنتی را پاس بداریم.
مدیر اجرایی نمایشگاه بهاره رشت در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا بیان داشت: این نمایشگاه باتوجه به افزایش تقاضا برای خرید کالا در روزهای پایانی سال و با هدف عرضه مستقیم کالاها، حذف واسطه ها و تنظیم بازار دایر شده است.
طاهر زمردنیا ادامه داد: نمایشگاه بهاره رشت با حضور 300 واحد تولیدی و توزیعی از سراسر کشور و در فضایی به وسعت هشت هزار مترمربع برپا شده است.
وی خاطرنشان ساخت: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی و توزیعی از استان های تهران، قم، مرکزی، البرز، آذربایجان غربی و شرقی، سمنان، همدان، مازندران، گلستان، اصفهان، فارس، لرستان،زنجان، اردبیل و گیلان حضور دارند زمردنیا اضافه کرد: در نمایشگاه بهاره اقلام اساسی مورد نیاز از قبیل مواد پروتئینی، گوشت قرمز و مرغ، روغن و شکر، پوشاک، کیف و کفش، شیرینی و شکلات، آجیل و خشکبار به خریداران عرضه می گردد.
نمایشگاه بهاره رشت از امروز (پنجشنبه ) تا 22 اسفند ماه برای بازدید علاقمندان در کیلومتر چهار جاده تهران - محل نمایشگاه های بین المللی استان واقع در سالن سابق فرش گیلان دایر است.
عموم مردم می توانند همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 از این نمایشگاه بازدید و اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.ک/3 7289/695 شماره 001 ساعت 00:08 تمام
۰ نفر