۸ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7202696
T T
۰ نفر
استاندار آذربایجان غربی:عضویت در بسیج افتخار بزرگی برای ملت ایران است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/08 سیاسی.اجتماعی.فرهنگی.استاندار آذربایجان غربی میاندوآب، ارومیه- استاندار آذربایجان غربی گفت: عضویت در بسیج افتخاری بزرگ برای ملت ایران است.
وحید جلال زاده روز یکشنبه در یادواره شهدای دانشجوی شهرستان میاندوآب، با اشاره به نقش تشکل های دانشجویی و به ویژه بسیج دانشجویی در حراست از مرزهای فرهنگی و آموزه های دینی افزود: دانشجویان بسیجی با تبعیت از امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند و دردوران دفاع مقدس نیز نقش خود را با تقدیم شهدای دانشجو ایفا کردند.
وی اظهارکرد: دانشجویان مومن و متدین در دوران انقلاب اسلامی در سنگر مبارزه با عناصر و گروهکهای خود ساخته غرب و شرق بودند و امروز در سنگر علم و اندیشه به جهاد مشغول هستند.
استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: امروز بسیاری از مسوولان و مدیران ارشد کشور از عناصر مومن و متدین دانشجویان در سال های اوایل انقلاب هستند که در سنگر خدمات رسانی به مردم مشغول به فعالیت می باشند.
جلال زاده با تقدیر از حضور دانشجویان بسیجی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و سازندگی کشور گفت: بسیج دانشجویی ذخیره ای برای آینده کشور است و اعضای آن نقش مهمی در اجرایی شدن الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت که رهبری آن را ترسیم کرده اند، بر عهده دارند.
وی افزود: بسیجیان دانشجو با حضور در دوران دفاع مقدس نشان افتخار دفاع از آرمانهای انقلاب را به سینه های خود زدند که همچنان بر تارک گیتی می درخشد.
استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: جوانان و به خصوص دانشجویان به وظایف خود در دفاع از آرمانهای انقلاب به خوبی واقف هستند و حضور آنان در مقابله با فتنه گران در حماسه 9 دی سال گذشته و خنثی کردن توطئه های دشمنان شاهدی بر این مدعاست.
جلال زاده، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را پاسداشت اسلام و ارزش های اسلامی دانست و افزود: یاد خاطره شهدا باید همیشه در اولویت برنامه های نهادهای فرهنگی باشد.
587/645 شماره 124 ساعت 14:47 تمام
۰ نفر