۸ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7202611
T T
۰ نفر
ششمین مسابقه کشوری پل ماکارونی در دانشگاه سمنان آغاز شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/08 علمی آموزشی.دانشگاه سمنان.پل ماکارونی.مسابقه سمنان - ششمین مسابقه کشوری پل کارونی روز یکشنبه با آغاز مرحله نمایشگاهی در دانشگاه سمنان آغاز شد.
در این مسابقه 50 تیم از دانشگاههای کشور با هم به رقابت می پردازند.
این مسابقه در سه مرحله نمایشگاهی، بارگذاری و اختتامیه در دانشگاه سمنان برگزار می شود و امروز تیمهای شرکت کننده کار ساخت پل های ماکارونی را در سالن فجر دانشگاه سمنان آغاز کردند.
24 تیم حاضر در این رقابتها از دانشگاههای استانهای سراسر کشور، 20 تیم از دانشگاه سمنان و بقیه از سایر دانشگاههای استان سمنان هستند.
پس از ساخت و ارائه پلها تیمهای شرکت کننده فردا (دوشنبه ) مرحله بارگذاری را برگزار می کنند و هیات داوران این رقابتها که شش نفر از اعضای هیات علمی عمران و معماری دانشگاه سمنان هستند براساس مقاومت و سایر موارد سه تیم برتر را انتخاب می کند.
یک پل زیبا نیز در این رقابتها انتخاب و جایزه زیباترین پل را کسب خواهد کرد.
به گفته دست اندرکاران، به دلیل نزدیک کردن قوانین این دوره از رقابتها با قوانین بین المللی سطح کیفی مسابقات امسال بالاتر از سال قبل است و داوری نیز سخت تر شده است.
به تیم های اول تا سوم این مسابقه جوایز نقدی به ترتیب هشت، شش و چهار میلیون ریال اعطا می شود. ک/3 599/608/506 شماره 039 ساعت 12:13 تمام
۰ نفر