۴ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7201784
T T
۰ نفر
موافقت نامه تامین اعتبار پروژه درمانی مصوب سفر رهبر انقلاب به قم امضا ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/04 اجتماعی.موافقت نامه.معاون وزیر نفت قم - در نشستی با حضور معاون وزیر نفت و استاندار قم ، موافقت نامه مربوط به تامین اعتبار پروژه های آموزشی و درمانی مصوب سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به قم به امضا رسید.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی پور روز چهارشنبه در این نشست اظهار داشت: مشارکت وزارت نفت دراحداث دانشکده پرستاری و تکمیل پروژه در حال احداث مجتمع آموزشی خواهران دانشگاه قم از جمله مصوبات این سفر پر خیر و برکت بود که در نشست امروز موافقتنامه مالی این دو پروژه به امضای مسوولان وزارت نفت و استان رسید.
وی سقف تعهدات مالی وزارت نفت در این دو پروژه را 45 میلیارد ریال عنوان و افزود: 25 میلیارد ریال از این رقم، برای تکمیل مجتمع آموزشی دانشگاه قم و 20 میلیارد ریال برای احداث دانشکده پرستاری قم هزینه خواهد شد.
استاندار قم مجموع اعتبارات مورد نیاز برای احداث دانشکده پرستاری استان را بالغ بر 70 میلیارد ریال اعلام و اظهار داشت: مابقی اعتبار مازاد بر تعهد وزارت نفت یعنی 50 میلیارد آن، از طریق منابع مالی وزارت بهداشت و درمان تامین و پرداخت می شود.
موسی پور با بیان این که مهلت قانونی اجرای این پروژه سال های 90 تا 92 تعریف شده است، گفت: با توجه به اعلام آمادگی مسوولان وزارت نفت و توان بالای اجرایی استان، در صورت اختصاص و جذب حداکثری اعتبارات مصوب در سال آینده، این پروژه تا سال 91 تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری در بخش آموزش عالی استان ، از تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ساختمان نیمه کاره مجتمع آموزشی خواهران دانشگاه قم از محل منابع مالی وزارت نفت به عنوان یکی دیگر از طرحهای مصوب سفر دانست.
موسی پور افزود: با اختصاص 25 میلیارد ریال از محل وزارت نفت، این پروژه آموزشی به بهره برداری خواهد رسید.
در این جلسه معاون وزیر نفت هم در سخنانی با اشاره به این که وزارت نفت سابقه اجرای طرحهای عمرانی متعددی را در نقاط مختلف کشور دارد از آمادگی بالای این وزارت خانه برای تامین به موقع اعتبارات مصوب و پایبندی به تعهدات خبر داد.
550 شماره 132 ساعت 14:54 تمام
۰ نفر