۱ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7201324
T T
۰ نفر

مدیرکل تربیت بدنی آذربایجان غربی:

۱ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7201324
مدیرکل تربیت بدنی آذربایجان غربی: با میزبانی شایسته رقابتهای تکواندو جام فجر، استان را به میهمانان خارجی می شناسانیم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/01 ورزش.تربیت بدنی.تکواندو.جام فجر 23 ارومیه- مدیرکل تربیت بدنی آذربایجان غربی گفت: با بهره گیری از تجربیات موفق و گرانقدر رقابتهای کاپ آسیا و با میزبانی شایسته و به یادماندنی رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر ، استان را به نحو بسیار مطلوبی به میهمانان خارجی در ارومیه می شناسانیم.
علی ملااحمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ثمرات برگزاری مسابقات والیبال کاپ آسیا در مردادماه امسال درشهر ارومیه افزود: دراین مسابقات موفق شدیم ضمن معرفی پتانسیلها و توانمندیهای استان و فرهنگ ایرانی-اسلامی به میهمانان خارجی، انگیزه جوانان را برای پرداختن به والیبال افزایش دهیم.
وی گفت: بسیار امیدواریم با همکاری و همیاری همه مسوولان ورزشی، سیاسی و فرهنگی استان بتوانیم خاطرات شیرین و به یادماندنی از رقابتهای جام فجر برای میهمانان خارجی به ارمغان آوریم.
مدیرکل تربیت بدنی آذربایجان غربی اظهارداشت: بیست و سومین دوره مسابقات بین المللی تکواندو مردان و زنان جام فجر در ارومیه با حضور 16 تیم خارجی و به مدت دو روز برگزار می شود.
ملااحمدی افزود: این مسابقات با همکاری و مساعدت بسیار خوب فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران با حضور تیمهای خوب و قدرتمند برگزار می شود و می تواند انگیزه مضاعفی را در جوانان برای پرداختن به این رشته پرمدال ایجاد نماید.
وی گفت: استان آذربایجان غربی، پتانسیل ها و توانمندیهای بسیار زیادی در زمینه های مختلف ورزشی و فرهنگی دارد و حضور ورزشکاران خارجی در شهر ارومیه می تواند بهترین معرف برای شناساندن این شهر و استان برای مردم کشورهای متبوعه آنها باشد.
مدیرکل تربیت بدنی آذربایجان غربی اظهارداشت: این استان چیزی برای توسعه کم ندارد و باید ارومیه و آذربایجان غربی مقصد کارها و امورات در زمینه های مختلف باشد.
ملااحمدی گفت: ما در استان با حمایتهای بی دریغ استاندار و معاون سیاسی و اجتماعی استانداری و با همکاری و همیاری همه دست اندرکاران استان کاملا آماده برگزاری این تورنمنت معتبر بین المللی هستیم.
وی افزود: شهر ارومیه درمدت چهار روز میزبان 450 نفر از میهمانان خارجی و داخلی خواهد بود که حدود 250 نفر از آنها میهمانان خارجی هستند.
مدیرکل تربیت بدنی آذربایجان غربی گفت: 40 نفر داور در مدت دو روز برگزاری این پیکارها، کار قضاوت را برعهده خواهند داشت که 10 نفر از داوران خارجی هستند.
ملااحمدی افزود: هتلها و تمام اماکن اقامتی برای میهمانان داخلی و خارجی آماده است و 11 کمیته برگزاری این مسابقات به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی فعالیتهای خود را در زمینه های مربوطه آغاز کرده اند.
وی گفت: تمام هزینه های برگزاری این مسابقات به طور مساوی و 50 - 50 برعهده فدراسیون تکواندو و این اداره کل خواهد بود.
بیست و سومین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در دو بخش مردان و زنان از پنجم اسفندماه جاری به مدت دو روز در سالنهای شش هزار نفری غدیر (مردان ) و پیام مخابرات (زنان ) ارومیه برگزار می شود.
7130/587 شماره 108 ساعت 16:57 تمام
۰ نفر