۱ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7201318
T T
۰ نفر
100 هتل برای اجرای طرح استانداردسازی اعلام آمادگی کرده اند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/01 فرهنگی.گردشگری.اماکن اقامتی شهرکرد- مدیر طرح استانداردسازی اماکن گردشگری کشور گفت: تا کنون یکصد هتل آمادگی خود را برای اجرای طرح استانداردسازی اعلام کرده اند.
ناصر عندلیب روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:ایجاد ساز و کاربرای حصول اطمینان از ارزیابی ها و درجه بندی های تاسیسات گردشگری کشور از اهداف مهم اجرای این طرح است.
وی تصریح کرد:استانداردسازی تاسیسات گردشگری به صورت برنامه ریزی شده از اوایل سال87 از هتل ها آغاز شد.
وی گفت: استانداردسازی اماکن اقامتی با همکاری بخش خصوصی انجام می شود ولی نظارت و درجه بندی از وظایف حاکمیتی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری است .
مدیر طرح استانداردسازی اماکن گردشگری کشور اخذ گواهینامه استاندارد از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و آزادسازی نرخ خدمات را از مزایای در نظر گرفته شده برای هتل های شرکت کننده در طرح عنوان کرد.
این مقام مسوول تصریح کرد: در راستای اجرای استانداردسازی تاسیسات گردشگری از اواخر سال گذشته تاکنون ، چند شرکت به صورت قطعی مجوز عاملیت تطبیق را به مدت یک سال دریافت کردند.
عندلیب افزایش کیفیت خدمات به گردشگران و نزدیک شدن به استاندارهای جهانی را از اهداف اجرای طرح استانداردسازی هتل های کشور اعلام کرد.
547/671 شماره 102 ساعت 16:16 تمام
۰ نفر