۱ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7201226
T T
۰ نفر
بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در گلستان پایان یافت ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/01 فرهنگی.جشنواره.فیلم فجر گرگان - بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در گلستان، شنبه شب با حضور معاون برنامه ریزی استاندار، مدیران کل استانی، اهالی فرهنگ و هنر و شماری زیادی از مردم علاقه مند به آثار سینمایی، در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به کار خود پایان داد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در مراسم پایانی جشنواره با گرامیداشت هفته وحدت گفت: امسال نیز فرصتی شد تا همانند سال های پیش، توفیق میزبانی رخدادهای بین المللی نصیب استان شود و بدون اغراق این امر به برکت انقلاب اسلامی و تحقق عدالت محوری در استان ها بوده است.
غلامرضا منتظری با تاکید بر روند صعودی برنامه های اجرا شده در حوزه فرهنگ و هنر افزود: استان گلستان امسال میزبان دو جشنواره بین المللی تئاتر فجر و فیلم فجر بود و بزودی نیز برای اولین بار میزبان جشنواره بین المللی موسیقی فجر خواهد بود.
وی، ابراز امیدواری کرد تا با برگزاری این رخدادها، تراز علمی، فرهنگی و ادبی استان در گستره ایران اسلامی ارتقا یابد.
به گزارش ایرنا دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در گلستان با اشاره به استقبال گلستانی ها از فیلم های این دوره گفت: در مدت برگزاری جشنواره بین المللی فجر، حدود هشت هزار نفر فیلم های جشنواره را در استان به تماشا نشستند.
منتظری همچنین از مسئولان استانی و دستگاه های اجرایی، برای کمک به برگزاری این جشنواره بین المللی در استان قدردانی کرد.
بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از بیست و چهارم تا سی ام بهمن ماه با اکران هفت فیلم در استان گلستان برگزار شد.
7463/601/508 شماره 010 ساعت 08:50 تمام
۰ نفر