۲۷ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7200382
T T
۰ نفر
معاون اول رییس جمهوری: خود را همواره پاسخگوی مطالبات مردم می دانیم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/27 سیاسی.سفرهای استانی.هیات دولت.معاون اول بوشهر- معاون اول رییس جمهوری ضمن قدردانی و تشکر از مردم ولایتمدار و خون گرم بوشهر گفت: دولتمردان و خدمتگزاران مردم و نظام در دولت دهم همواره خود را پاسخگوی مطالبات و خواسته های مردم می دانند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا رحیمی،چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه بین المللی بوشهر درجمع خبرنگاران اظهار داشت:استان بوشهر مردم خوب، دلیر و شجاعی دارد و رسالت و وظیفه ماست که پاسخگوی مطالبات و خواسته های آنها باشیم.
وی گفت:خدمتگزاران مردم دردولت امروزدردورسوم سفرهای استانی دراین استان حضور یافته اند تا مسائل ومشکلات این استان را از نزدیک بررسی و نسبت به رفع مشکلات و همچنین ایجاد شتاب در توسعه استان بوشهر اقدام کنند.
رحیمی ادامه داد: امیدواریم که در پایان سفر دو روزه هیات دولت به این بوشهر شاهد مصوبات خوب و اثرگذاری برای این استان باشیم.
وزیران کشور، رفاه و تامین اجتماعی، آموزش و پرورش، اقتصاد و دارایی، کار و امور اجتماعی، بازرگانی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی وهمچنین معاون علمی و فناوری رییس جمهوری نیز به همراه معاون اول رییس جمهوری وارد استان بوشهر شدند.
قرار است معاون اول رییس جمهوری با حضور در اتاق بازرگانی بوشهر در جمع بازرگانان و تجار این استان سخن بگوید.ک/2 628/678/539 شماره 353 ساعت 17:54 تمام
۰ نفر