۲۷ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7200374
T T
۰ نفر
وزیرجهاد کشاورزی: حرکت کشور درزمینه عمران وآبادانی روبه پیشرفت است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/27 اقتصاد.کشاورزی.وزیر بوشهر- وزیرجهاد کشاورزی گفت: به رغم توطئه های دشمنان در خارج وداخل ، حرکت کشور درزمینه های عمران وآبادنی شهرها و روستاها رو به رشد و پیشرفت سریع است.
صادق خلیلیان روزچهارشنبه در شورای اداری شهرستان دیربوشهرافزود: اکنون در کشور همه روستاهای بالای 20خانوار از برق برخوردارهستند.
به گزارش ایرنا، وی اظهارداشت: در پنج سال اخیر جو نشاط وشادمانی در میان مردم نمایان است که دولت را خدمتگزار خود می دانند.
خلیلیان اظهارداشت: ایران قدرت اقتصادی، سیاسی خود را در صحنه های بین المللی به اثبات رسانده واکنون در دنیا به عنوان یک الگو مطرح است ودشمنان را هر روز به عقب نشینی وادارمی کند.
وی گفت:هدفمندکردن یارانه ها طرح بسیاربزرگ و بی نظیری در دنیاست که در مجموع به عنوان یک انقلاب وتحول اقتصادی آغاز شده است وحرکت خود را با آرامش وثبات ادامه می دهد.
وزیرجهادکشاورزی بیان کرد:در هدفمند کردن یارانه ها در بخش کشاورزی مشکلی در بازار تامین ایجاد نکرده است وتدابیر خوبی اندیشیده شد که آرامش در بازارحاکم شود.
وی افزود: از صندوق توسعه کشاورزی پنج میلیارد دلاربه بخش کشاورزی برای ایجاد طرحهای تولیدی وکشاورزی در نظرگرفته شده است که می تواند در این بخش بسیار تاثیرگذارباشد.
وی اضافه کرد: در برنامه پنجم توسعه در بخش آب وخاک ومسایل زیربنایی ساماندهی هشت میلیون هکتاراز اراضی طراحی شده است.
صادق خلیلیان گفت: با دقت مسائل ومشکلات مردم شهرستان دیر را برای طرح در جلسات هیات دولت واعلام به سایر مسوولین پی گیری خواهیم کرد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت:شکل گیری سیاسی کشور ما در منطقه طوری است که دشمنان روبه عقب نشینی هستند واین در انتخابات سال گذشته نشان داد که مردم با حضور40میلیونی وانتخاب رییس جمهوری با رای 25میلیون بی نظیر بوده است وفتنه گران در حرکت خود در گذشته و 25 بهمن امسال قصدداشتند نوعی جبران شکست های گذشته خود کنند که هیچ دستاوردی نصیب آنان نشد وآبروی خود را بردند.
امام جمعه دیرنیز گفت:یکی از خواسته های بحق مردم استان بوشهر اجرایی شدن مصوبات سفرهای قبلی است که یکی بحث سهمیه اشتغال 50درصد نیروهای بومی در تاسیسات پارس جنوبی است.
حجت الاسلام سیدعلی حسینی ادامه داد: بیمارستان دیر، اجرایی شدن اسکله خورخان بردخون، احداث راه ساحلی دیر به کنگان و بزرگراه ساحلی بوشهربه دیر از دیگر خواسته های بحق مردم و از مصوبات سفرهای قبل است که امید واریم هرچه زودتر اجرایی شود.
امام جمعه دیر افزود:قبل از اینکه کلنگ پروژه پارس شمالی زده شود نیاز است که زیرساخت های فرهنگی تقویت وگسترش یابد واین پروژه بزرگ پیوست فرهنگی داشته باشد.
وی اظهارداشت: با توجه به اینکه رویکرد دور سوم سفرهای استانی دولت فرهنگی است، احداث و تکمیل مصلاهای نماز جمعه و خانه های عالم مد نظر قرار گیرد.
حسینی، کمبود امام جماعت روحانی، ادارات تبلیغات اسلامی، کتابخانه های عمومی و تقویت ستادهای نماز جمعه به عنوان پایگاه های فرهنگی را از مشکلات و نیازهای فرهنگی این منطقه ذکر کرد که در سفر سوم دولت باید مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه بردخون نیز گفت: اجرایی کردن موج شکن واسکله خورخان بردخون می تواند در آسایش وامنیت جانی ومالی مردم صیاد منطقه بسیاراثربخش باشد.
حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی افزود:گرانی سوخت کشاورزان،برقی کردن چاههای کشاورزی، برطرف کردن مشکل صیادان از خواسته های اساسی مردم بردخون است .
فرمانداردیرگفت:مردم شهرستان دیر در طول انقلاب ثابت کرده اند که همیشه مدافع انقلاب، رهبرمعظم انقلاب وپاسدارخوبی برای نظام مقدس اسلامی هستند.
غلامحسین خسروی افزود:از مصوبات سفر اول رییس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر جز مجموعه 16واحدی خانه های مسکن محرومین همه اجرایی شده ودر سفر دوم نیز جز سه پروژه بیمارستان دیر، موج شکن خورخان وبزرگراه دیر به بوشهر همه مصوبات اجرایی شده است.
صادق خلیلیان به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهوری در دور سوم سفرهای استانی هیات دولت به استان بوشهر به شهرستان دیر سفر کرده است. ک/ 7207/539 شماره 345 ساعت 17:34 تمام
۰ نفر