۲۷ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7200283
T T
۰ نفر

سید احمد خاتمی:

۲۷ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7200283
سید احمد خاتمی: محاکمه و برخورد قاطع با فتنه گران خواست ملت ایران است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/27 سیاسی.اجتماع طلاب.سخنرانی خاتمی قم - آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: صبر انقلابی ملت ایران به پایان رسیده و قوه قضاییه و نهادهای ذیربط مطمئن باشند ملت در برخورد قاطع آنان با فتنه گران پشتیبان آنها هستند.
به گزارش ایرنا، وی روز چهارشنبه در اجتماع عظیم طلاب و روحانیون حوزه علمیه در مدرسه فیضیه قم ، از برگزاری جلسه فتنه گران در یکی از مجامع روحانی فتنه گر خبر داد و اعلام کرد: در این جلسه یکی از فتنه گران روز 21 بهمن را برای آشوبگری پیشنهاد کرده بود اما مرد خاکستری در سایه گفته بود اگر روز21 بهمن را تعیین کنیم مردم در 22 بهمن بساط ما را جارو می کنند و بخاطر همین روز 25 بهمن را برای فتنه گری تعیین کردند.
خاتمی گفت: از رییس قوه قضاییه که خود از مفاخر حوزه است می خواهیم با سران فتنه و عقبه آنان برخورد قاطع و انقلابی داشته و از وزارت کشور نیز می خواهیم همانطور که مجوز حزب مشارکت و مجاهدین انقلاب را لغو کردید، مجوز مجامع فتنه گر روحانی و غیر روحانی را نیز لغو کنید.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اغتشاش روز 25 بهمن تهران که با جمعیت اندک چند صد نفری سازماندهی شده بود سه هدف را دنبال می کرد.
وی ادامه داد: در این اغتشاش مزدوران آمریکا و اسراییل بر آن بودند خیزش اسلامی کشورهای منطقه که خواب را از چشم صهیونیست ها ربوده بود را از کانون توجه خارج کرده و خیانت سران فتنه این بود که به آنان در این هدف کمک کردند.
خاتمی افزود: دومین هدف این اغتشاشات حقیر و بی ارزش، تحت شعاع قرار دادن راهپیمایی دهها میلیونی ملت ایران در 22 بهمن بود، که مردم در آن با ولی فقیه ، نظام اسلامی و آرمان شهیدان بیعت کردند.
امام جمعه موقت تهران گفت: سومین هدف فتنه گران و سران آنها این بود که بگویند ما هنوز نمرده و نفس می کشیم، به دلیل اینکه به شما خیانت می کنیم و بسیجیان را به گلوله می بندیم ،اما ما به فتنه گران می گوییم مرگ بر این زندگی ننگین شما که تفاوتی با مرگ نمی کند.
وی همچنین گفت: این اغتشاشات 4 مجرم اصلی دارد، اول آمریکا و صهیونیست ها هستند که تمام این توطئه ها از سوی آنان ساماندهی شده و این یک تحلیل نیست بلکه اطلاع موثق است.
وی ادامه داد: مجرم دوم کسانی هستند که در بیانیه ای مردم را به اغتشاش دعوت کردند که این کار آنها بی تردید محاربه است.
خاتمی گفت: موسوی و کروبی بعنوان سران فتنه و آشوب با پرونده سیاهی که دارند در خط مقدم جنایت های اخیر از جمله شهادت شهید ژاله و ده مجروح حادثه اخیر و همچنین کشته ها و مجروحان حوادث سال گذشته هستند و عجیب این است که برای شهادت این بسیجی بیانیه نیز می دهند.
عضو خبرگان رهبری گفت: مجمع روحانیون مبارز تهران و مجمع مدرسین قم بعنوان عقبه فتنه مجرم سوم این وقایع هستند که از این افراد حمایت می کنند و در واقع باید نام آنها را به مبارز با انقلاب تغییر داد.
وی از افرادی که سکوت کرده اند بعنوان مجرمان بعدی یاد کرد و گفت: از افرادی که سکوت اختیار کرده و با اینکار از فتنه گران حمایت می کنند می پرسیم که سکوت تا کی ؟ الان بهترین وقت است تا خط خود را از آنان جدا کنید.
خاتمی گفت: امروز دو خط بیشتر در کشور نیست یکی خط خدا، ولایت و معنویت است و خط دیگر ؟ دیگر راه آمریکا ، صهیونیست ها، ضد انقلاب،منافقین و سلطنت طلبهاست و افرادی که سکوت کرده اند انتظار داریم موضع خود را روشن کنند و از دوپهلو صحبت کردن پرهیز کرده و این فتنه گران را محکوم کنند.
وی ادامه داد: دنیا بداند روحانیت معظم و مراجع تقلید انقلابی که در برابر فتنه گران بیانیه دادند و تضعیف نظام را حرام می دانند تا آخرین قطره خون خود حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
خاتمی خطاب به آمریکاییها گفت: ما از اینکه شما دشمن اصلی ملت ایران و حامی فتنه گران هستید غافل نشده و فریاد می زنیم مرگ بر آمریکا و مرگ براسراییل.
طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم روز چهارشنبه در اجتماعی عظیم در مدرسه فیضیه قم ، ضمن محکوم کردن حوادث روز 25 بهمن ، خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با سران فتنه شدند. ک/2 569 / 380/ 1645 شماره 254 ساعت 14:40 تمام
۰ نفر