۲۵ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7199469
T T
۰ نفر

اختصاصی/

۲۵ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7199469
اختصاصی/ سرمربی پاکستانی تیم ملی اسکواش:استعداد ورزشکاران ایران بسیاربالااست ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/25 ورزش.اسکواش.بین المللی دهه فجر اراک - سرمربی پاکستانی تیم ملی اسکواش ایران،گفت: ورزشکاران ایرانی استعدادها و قابلیت فیزیکی بسیار خوبی در این رشته دارند که با آموزش های لازم می توان در آینده به کسب موفقیت و مدال در مسابقات مختلف امیدوار بود.
امجد خان روز دوشنبه در حاشیه برگزاری مسابقات بین المللی اسکواش دهه فجر در اراک در گفت و گو با ایرنا افزود: فدراسیون اسکواش ایران به ارتقا کمی و کیفی این رشته ورزشی توجه جدی دارد.
وی که ازچهار ماه گذشته تاکنون هدایت تیم ملی اسکواش ایران را بر عهده دارد، افزود: با توجه به حضور در مسابقات استانهای مختلف از جمله کیش، تهران و قشم، ورزشکاران ایرانی توانایی رقابت با اسکواش بازان کشورهای آسیایی را دارند.
امجد خان ادامه داد: پرورش ورزشکاران مستعد اسکواش ایران از رده سنی پایه است که فدراسیون نیز به این مهم توجه جدی دارد واین موضوع نیز در دستور کار کادر فنی قرار گرفته است.
وی گفت: مدیران فدراسیون برای ارتقا کمی و کیفی این رشته هماهنگ هستند و تعامل خوبی نیز با بخش های مختلف تربیت بدنی دارند.
مسابقات اسکواش بین المللی دهه مبارک فجر جام امیر کبیر از 23 بهمن ماه جاری با حضور ورزشکاران ایرانی و کشورهای چک ، اردن ، پاکستان و مالزی در سه مرحله پیش مقدماتی ، مقدماتی و اصلی در سالن اختصاصی اسکواش مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک آغاز شده است و به مدت پنج روزادامه دارد.
1440**517/557 شماره 021 ساعت 09:29 تمام
۰ نفر