۲۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7198892
T T
۰ نفر
راهپیمایی باشکوم مردم آبادان دریوم الله 22 بهمن برگزارشد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/22 اجتماعی.فجر 89.راهپیمایی آبادان- راهپیمایی باشکوه مردم آبادان دریوم الله 22 بهمن همزمان با سراسرکشور برگزارشد.
به گزارش خبرنگار ایرنا مردم همیشه در صحنه به ویژه عشایر غیور شهرستان آبادان با حضور پر شور و گسترده خود در این راهپیمایی ، باردیگر نفرت و انزجار خود را از رژیم های مستبد و استکباری آمریکا، اسراییل و متحدان آنها اعلام کردند.
گزار ش ایرناحاکی است که همه اقشار مختلف مردم آبادان امروز آمده بودند تا ضمن اعلام تجدید بیعت مجدد با رهبرمعظم انقلاب و آرمان های شهدا، از قیام مردمی مصر و دیگرکشورهای خاورمیانه و قاره آفریقا حمایت کنند.
راهپیمایان آبادان مسیر خیابان یک احمد آباد تا مصلای ثامن الائمه این شهر راهپیمایی کردند . آنان با فریاد مرگ بر آمریکا ، اسراییل و مرگ بر منافق مراتب حمایت خود را ازجنبش های ضد استبدادی و اسلامخواهی مردم مصر و تونس اعلام کردند.
آنان همچنین باسردادن شعارهای 22 بهمن ماه روز طلوع نور است- به لطف پروردگار زمینه ظهور است، طلوع فجر ایران 22 بهمن است- جمهوری اسلامی عزت این میهن است، یاد و خاطره سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
مردم ولایتمدار آبادان درحالی که شعارهای دیگری همچون استقلال آزادی جمهوری اسلامی و انرژی هسته ای حق مسلم ماست وحدت و یکپارچگی خود را در حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به نمایش گذاشتند.
مردم شهر چوئبده آبادان نیز با انجام راهپیمایی بیعت خود با امام راحل و رهبرمعظم انقلاب تجدید کردند.
ک/3 7103 شماره 221 ساعت 15:41 تمام
۰ نفر