۲۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7198822
T T
۰ نفر

امام جمعه موقت قصرشیرین:

۲۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7198822
امام جمعه موقت قصرشیرین: راهپیمایی 22 بهمن برانگیزه قیام مردم مصر علیه حاکمان ظالم افزود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/22 اجتماعی.داخلی.راهپیمایی قصرشیرین - امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: حضور حماسی ملت فهیم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن بر انگیزه قیام مردم مصر علیه حاکمان ظالم افزود و این حضور بسیار ستودنی است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران قصرشیرینی افزود: شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطره ای ماندگار در تاریخ سراسر نور انقلاب اسلامی به جای گذاشت و خشم و انزجار آمریکا و اسراییل را برانگیخت.
وی این حضور را لبیک به پیام مقام عظمای ولایت در نماز جمعه هفته گذشته بیان داشت.
وی با اشاره به هشتم ربیع الاول سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) این مناسبت را تسلیت گفت و آغاز امامت حضرت مهدی (عج ) در دهم ربیع الاول را تبریک گفت.
خطیب موقت جمعه قصرشیرین اظهار داشت: در حکومت جهانی حضرت مهدی (عج ) عدل و داد ، صفا و صمیمیت، اخلاق عالی انسانی و ارزشهای والای اسلامی در زمینه های عقیدتی ، فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی و ... که از جمله اهداف پیامبران بوده تحقق می یابد.
وی با اشاره به سالگرد صدور حکم اعدام سلمان رشدی مرتد به فرمان امام راحل افزود: قرآن کریم قابل تحریف و تغییر نیست و روز به روز بر پویایی آن افزوده می شود.
وی با اشاره به آغاز هفته وحدت از 12 تا 17 ربیع الاول مسلمان را به پیروی از آیات قرآن مبنی بر اتحاد و برادری فرا خواند و هدف از وحدت را هدایت و نجات جامعه بیان داشت.
وی در خطبه اول با اشاره به آیات قرآن، روایات و احادیث بر اجرای امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه واجب تاکید کرد و گفت: فرد آمر به معروف ابتدا باید خود را اصلاح کند و سپس نسبت به اجرای این امر واجب اقدام کند.
1234/567 شماره 151 ساعت 13:50 تمام
۰ نفر