۲۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7198815
T T
۰ نفر
راهپیمایی 22بهمن درشمال استان بوشهر با حضور گسترده مردم برگزارشد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/22 سیاسی.فجر89.راهپیمایی.گناوه گناوه - مردم شهرهای شمالی استان بوشهر با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22بهمن بار دیگر حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.
همزمان با سی ودومین بهار آزادی از ساعات اولیه صبح جمعه اقشار مختلف مردم از مناطق شهری و روستایی به مرکز شهرهای گناوه، دیلم ، بندر ریگ و بندر امام حسن آمدند تا با حضور در راهپیمایی باشکوه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت و یکپارچگی خود را به نمایش بگذارند.
راهپیمایان بندر گناوه که حرکت خود را از میدان مرکزی این شهر به سمت مصلای جمعه آغاز کردند، درحالیکه پارچه نوشته هایی با مضامین انقلابی حمل می کردند، شعارخامنه ای رهبری روشنگراست- آیینه جمال پیغمبر(ص )است، 22 بهمن نماد وحدت- تبلور آزادی عدالت و 22بهمن شکوه ایمان- یادآور جانبازی شهیدان سردادند.
فرماندار گناوه در جمع راهپیمایان این شهر با اشاره به گستردگی جمعیت گفت : ولایتمداری ملت چنین صحنه های باشکوهی را در جای جای ایران اسلامی رقم زده و دشمن از این وحدت و یکپارچگی مردم هراسان است.
تیمور یزدانشناس افزود: با گذشت 32 سال از پیروزی انقلاب اسلامی اقشار مختلف مردم سال به سال برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر راغب تر می شوند و صفوف به هم فشرده امروز مردم در راهپیمایی یوم الله 22بهمن گواه روشنی بر حمایت بی دریغ ملت از انقلاب و نظام است.
وی اظهارداشت: خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم قابل شمارش نیست و هر روز که از عمر انقلاب می گذرد این خدمات گسترده تر می شود.
فرماندار گناوه گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی هیچ روستای دارای سکنه ای در این شهرستان نیست که از خدمات آب، برق و مخابرات برخوردار نباشد، درحالیکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مردم بسیاری از شهرهای استان بوشهر نیز آب آشامیدنی نداشتند.
وی اظهارداشت: تنها در دولت نهم و دهم 60درصد روستاهای شهرستان گناوه از شبکه آب آشامیدنی برخوردار شده و آبادانی روستاها در دستور کار جدی دولت آقای احمدی نژاد بوده است.
یزدانشناس گفت: در دولت عدالت محور آقای احمدی نژاد عمران شهری نیز مغفول نمانده و اعتبارات این بخش در شهر گناوه 10برابر گذشته افزایش یافته است.
فرماندار گناوه به سفرهای استانی رییس جمهوری در دولتهای نهم و دهم اشاره کرد و افزود: این سفرها برای سراسر کشور برکات زیادی داشته که در شهرستان گناوه نیز افزایش سالنهای ورزشی، کتابخانه های عمومی، نوسازی مدارس، توسعه راهها و در دست ساخت قرار گرفتن نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه از نتایج این سفرها بوده است.
براساس گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرهای دیلم ، بندر امام حسن و بندر ریگ نیز سخنرانان راهپیمایی یوم الله 22بهمن ابعاد مختلف انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را برای مردم تشریح کردند.
قطعنامه راهپیمایی نیز در پایان قرائت شد و با شعارهای کوبنده راهپیمایان مورد تاکید و تایید قرار گرفت. ک/2 681 شماره 144 ساعت 13:45 تمام
۰ نفر