۲۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7198800
T T
۰ نفر

نماینده محلات و دلیجان:

۲۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7198800
نماینده محلات و دلیجان: حمایت ملت ایران از نهضت فراگیر منطقه پیام راهپیمایی 22بهمن است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/22 سیاسی.فجر 89.راهپیمایی 22بهمن خمین- نماینده مردم محلات و دلیجان گفت: ملت ایران با حضور گسترده خویش در راهپیمایی 22بهمن حمایت خود را از شکل گیری نهضت های آزادیخواهانه منطقه به جهانیان اعلام می کند.
حجت الاسلام علیرضا سلیمی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی مردم محلات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: ملت ایران مجاهدت ، بیداری ، استقامت و مبارزه با ظلم تعدی را با مشت های گره کرده خویش در راهپیمایی 22بهمن به جهانیان نشان دادند.
وی گفت:مردم با حضور پررنگ و پرشور خویش به جهانیان نشان دادند که محور اصلی شکل گیری مقاومت اسلامی در منطقه کشور ایران است.
سلیمی ادامه داد: 32سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی سپری می کنیم که شاهد اوج بیداری اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در دنیا هستیم.
نماینده محلات و دلیجان اضافه کرد: علی رغم تلاش استکبار برای اینکه اسلام را از صحنه اجتماعی و جهانی حذف کند ، انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل و وحدت ملی مردم ، آغازگر بعثت دوباره اسلام در جهان باشد.
وی خاطرنشان کرد: اسلام تنها دینی است که دستوراتی برای زندگی فردی ، دینی و اجتماعی افراد داشته و موج تبعیت از اسلام برای مقابله با زورمداران و استبدادگران در قرن اخیر از ایران شده است.
سلیمی بیان داشت: حضور پرشور جوانان ایران اسلامی در صحنه های علمی ، تولیدی ، پزشکی و نظامی امروز به عنوان الگویی برای آزادیخواهان منطقه شده است.ک/3 8122//1744 شماره 129 ساعت 13:23 تمام
۰ نفر