۲۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7198738
T T
۰ نفر

فجر89/

۲۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7198738
فجر89/ مردم شیعه و سنی استان کرمانشاه روز 22 بهمن با آرمانهای امام خمینی/ره/ بیعت کردند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/22 اجتماعی.داخلی.راهپیمایی کرمانشاه - مردم شیعه و سنی استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور روز جمعه در سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، یک بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی، رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم کرمانشاه از صبح امروز با شور و شعف خاصی در خیابانها حاضر شده و از دو مسیر تعین شده چهار راه بسیج و میدان جهاد سازندگی به طرف میعادگاه نماز جمعه به راه افتادند.
راهپیمایان که پرچم مقدس سه رنگ کشورمان و تصاویر بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی را در دست دارند، با شعارهای کوبنده الله اکبر و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل نفرت خود را نسبت به مستکبران جهان اعلام کردند و یک بار دیگر در سالگرد انقلاب فریاد زدند ایران اسلامی همچنان قدرتمند و سرفراز ایستاده و حامی ولایت، انقلاب اسلامی و خون شهدای خود است.
در راهپیمایی 22 بهمن امسال کرمانشاه یک هزار و 357 دانش آموز پسر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سرودهای انقلابی اوایل انقلاب را در مقابل مسجد جامع اجرا کردند که نشاط خاصی را به شرکت کنندگان در راهپیمایی داد.
قرار است در مراسم راهپیمایی امروز کرمانشاه ابراهیم عزیزی معاون رییس جمهور سخنرانی کند و سپس خطبه های نماز جمعه توسط حضرت آیت الله مصطفی علما آغاز خواهد شد.
567/ 1645 شماره 067 ساعت 12:14 تمام
۰ نفر