۱۷ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7197233
T T
۰ نفر
تمرینهای دانش آموزان اسکی باز کشور در دیزین آغاز شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/17 ورزش.دهه فجر 89.اسکی.استان البرز کرج - تمرینهای آمادگی دانش آموزان اسکی باز کشور برای شرکت در مسابقات اسکی آلپاین در پیست بین المللی دیزین کرج آغاز شد.
دبیر فدراسیون اسکی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : در این تمرینها حدود 110 دانش آموز در سه مقطع تحصیلی به مدت دو روز شرکت دارند و در تاریخهای 19 و 20 بهمن ماه جاری به صورت جداگانه با هم مسابقه می دهند.
علی عمران سولقانی افزود: این رقابتها در رشته مارپیچ بزرگ و کوچک برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد : نفرات برتر این رقابتها با برگزاری برنامه های آموزشی و تمرینات آمادگی اردویی زمینه شرکت در مسابقات دانش آموزی برون مرزی را نیز خواهند داشت.
سولقانی یادآور شد: سال گذشته در مسابقات انتخابی دانش آموزان پسر در پیست بین المللی شمشک ، تیم اسکی استان البرز در مقطع دبیرستان اول و در مقطع راهنمایی و ابتدایی رتبه دوم را به خود اختصاص داد.
وی گفت: اکنون حدود 120 اسکی باز دانش آموز پسر در مقاطع مختلف تحصیلی در رشته اسکی ساماندهی شده اند که با آموزش و تمرین در مسابقات استانی و کشوری شرکت می کنند.
لازم به یادآوری است علی عمران سولقانی علاوه بر دبیری فدراسیون اسکی ، ریاست اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز را نیز برعهده دارد.
پیست بین المللی دیزین در فاصله 75 کیلومتری شمال شرقی محور کرج- چالوس و در دامنه زیبای جنوبی استان البرز قرار دارد.ک/3 694/ 692 شماره 066 ساعت 11:45 تمام
۰ نفر