۷ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7195568
T T
۰ نفر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

۷ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7195568
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: صالحی رای اعتماد نمایندگان را برای وزارت خارجه کسب خواهد کرد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/07 سیاسی.داخلی.وزیر خارجه مشهد_ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر علی اکبر صالحی وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی پست وزارت امور خارجه، رای اعتماد نمایندگان را کسب می کند.
مهدی مهدی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به سابقه مثبت، روشن و عملکرد مطلوب وزیر پیشنهادی در عرصه های مختلف نظر قریب به اتفاق نمایندگان و فضای عمومی و کلی مجلس در مورد صالحی مثبت است .
نماینده گناباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه، صالحی گزینه مناسبی برای تصدی پست وزارت خارجه است، اظهار داشت: اما اینکه وی می تواند بهترین گزینه برای این پست باشد یا نه را نمی توان اظهار نظر کرد اما به طور حتم تجربه و سابقه فعالیت در عرصه دیپلماسی وی را به فردی توانمند برای این پست تبدیل کرده است.
مهدی زاده گفت: دیدگاه های وزیر پیشهادی با توجه به جلسات مشترک و حضور او در عرصه های مختلف، مثبت و قابل قبول است.ک/3 7496/659 شماره 096 ساعت 13:00 تمام
۰ نفر