۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7194749
T T
۰ نفر

وزیر مسکن و شهرسازی:

۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7194749
وزیر مسکن و شهرسازی: مشکل پرداخت تسهیلات به مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر برطرف شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/02 اقتصاد.کلاله.بازدید وزیر مسکن کلاله - وزیر مسکن و شهرسازی گفت: با تصویب هیات دولت مشکل پرداخت تسهیلات و وام به متقاضیان مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر بر طرف شده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نیکزاد عصر شنبه در گفت وگو باخبرنگاران در کلاله در شرق استان گلستان افزود: با این مصوبه، متقاضیان مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر بدون هیچگونه مشکلی می توانند از تسهیلات بانکی برای ساخت واحدهای مسکونی استفاده کنند.
وی همچنین از حل مشکل سند در این شهرها خبر داد و گفت: برای جلوگیری از سوء استفاده زمین خواران، حفظ زمین های دولتی با مشارکت دستگاه های مسوول، مشکل سند زمین های این شهرها نیز برطرف شده است.
وزیر مسکن و شهرسازی در جریان بازدید از مجتمع مسکونی 480 واحدی مسکن مهر کلاله در زمینه تکمیل تاسیسات رفاهی ، خدماتی و فنی این مجتمع دستورات لازم را صادر کرد.
مهندس نیکزاد در خصوص نرخ مصالح ساختمانی با توجه به اجرای هدفمند کردن یارانه ها اظهار داشت : بر خلاف شایعات، نرخ مصالح ساختمانی افزایش پیدا نکرده بلکه تثبیت هم شده و حتی در برخی موارد ارزانتر هم شده است.
وی افزود: دولت برای جلوگیری از افزایش مصالح ساختمانی بخصوص تامین سوخت تولیدکنندگان مصالح، تمهیدات لازم را اندیشیده و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.
وزیر مسکن شهرسازی کشورمان درباره علت افزایش سفرهای خود به استانها و شهرستانها، گفت: من علاوه بر مسئولیت وزارت مسکن، در شورای مسکن کشور نیز عضویت دارم و بیشتر سفرهای بنده به خاطر کارگاهی بودن مسئولیت هایمان است که در این سفرها از نزدیک مسائل و مشکلات وام مسکن روستایی و شهری، شهرهای زیر 25 هزار نفر، شهرهای جدید و دیگر مسائل مرتبط تحت بررسی قرار داده میشود تا در شورای مسکن کشور تصمیم گیری شود.
نیکزاد تصریح کرد: تاکید رییس جمهوری حل مشکل مسکن برای شهرنشینان و روستاییان است من شهادت می دهم در همه تصمیم های رییس دولت، احوال مردم در نظر گرفته می شود.
وزیر مسکن و شهرسازی در سفر خود به شهرستان کلاله که توسط استاندار گلستان و چند تن از مدیران کل استان همراهی می شد، از مجتمع مسکونی 480 واحدی مسکن مهر کلاله که در زمینی به مساحت 5/5 هکتار، در 80 بلوک 6 واحدی و در 3 طبقه احداث می شود، بازدید کرد.
/7478/622/508 شماره 130 ساعت 20:06 تمام
۰ نفر