۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7194690
T T
۰ نفر

نماینده مجلس:

۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7194690
نماینده مجلس: انتخاب استانبول برای مذاکرات هسته ای ایران ابتکار خوبی بود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/02 سیاسی.هسته ای.کرمی راد کرمانشاه- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب استانبول برای مذاکرات گروه 5+1 و ایران، از سوی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، ابتکار بسیار خوبی بود.
محمد کرمی راد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت آقای جلیلی در نمازجمعه و سردادن شعارهای بسیار خوب اهالی مسلمان منطقه بیانگر یک حرکت منطقی و درست بود.
وی گفت: دراین مذاکرات جلیلی، بخوبی توانست طراحی گفتمان را به گونه ای انجام دهد که هم اقتدار نظام را به نمایش گذاشته شود و هم مذاکره به سمتی هدایت شود که مسایل هسته ای ایران تمام شده و باب برای مباحث کلان تری در عرصه بین المللی باز شود.
کرمی راد، روند مذاکرات استانبول را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم این مذاکرات نتایج خوبی به دنبال داشته باشد و بتواند از اقتدار نظام جمهوری اسلامی پشتیبانی و شاهد پیشرفتهای چشمگیرتری در عرصه فن آوری هسته ای در کشور باشیم.
نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در هر حال ذره ای از حق مسلم خود در فعالیتهای هسته ای دست برنخواهد داشت.
مذاکرات هسته ای ایران و گروه 5+1 روزهای اول و دوم بهمن ماه جاری در کاخ چراغان استانبول ترکیه در حال برگزاری است.
7452/567/587 شماره 071 ساعت 14:31 تمام
۰ نفر