۲۹ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7194277
T T
۰ نفر

وزیر نیرو:

۲۹ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7194277
وزیر نیرو: همه توان خود را برای رفع مشکل آب استان یزد بکار می گیریم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/29 اجتماعی.سفر هیات دولت.وزیر نیرو یزد - وزیر نیرو گفت: مساله اساسی مردم استان یزد آب است و ما وظیفه خود می دانیم هر آنچه در توان داریم برای برطرف کردن خشکسالی و آبرسانی در این خطه بکار گیریم.
به گزارش خبرنگار ایرنا از تفت مجید نامجو روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: توفیق ما این است که در نظامی خدمت می کنیم که از بدو اسلام، رهبران آن آرزوی چنین فضایی را داشتند.
وی تصریح کرد: ما خدمتگزار مردمی هستیم که در راس آنها ولی فقیه و یک حکومت دینی قرار دارد.
وزیر نیرو با بیان اینکه باید قدر این خدمتگزاری را بدانیم گفت: بعد از گذشت بیشتر از 30 سال از انقلاب باز هم دشمنان ما را رها نکرده اند و انقلاب اسلامی به یک درخت تنومندی تبدیل شده که دیگر ضربات ضعیف نمی تواند آن را از پا در آورد و لذا توطئه های بزرگی مثل فتنه سال گذشته را برپا کردند ولی به خاطر بصیرت و پایمردی که مردم نسبت به این نظام داشتند کاری از پیش نبرند.
وی به افتخارات شهرستان تفت مثل قدوم مبارک امام رضا (ع)، وجود سرداران بزرگی همچون حاج احمد متوسلیان و مردم قانع ، پرکار و پر تلاش آن اشاره کرد و گفت: این از افتخارات من است که در دل کویر بتوانم کاری برای این شهرستان انجام دهم.
وی اضافه کرد: از عصبانی شدن دشمنان پی می بریم که چقدر مردم با هدفمندی یارانه ها همراه بوده اند ضمن آنکه این طرح برای قشر ضعیف جامعه تحول بزرگی بوده و مردم می دانند منافع طرح هدفمندی یارانه ها به خودشان بر می گردد.
7547/1968 شماره 175 ساعت 17:02 تمام
۰ نفر