۲۹ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7194201
T T
۰ نفر

معاون رییس جمهوری :

۲۹ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7194201
معاون رییس جمهوری : تکمیل طرحهای نیمه تمام در اولویت برنامه های دولت است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/29 اجتماعی.شورای اداری.بافق یزد - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تکمیل طرحهای نیمه تمام در اولویت برنامه های دولت است .
به گزارش خبرنگار ایرنا محمد جواد محمدی زاده روز چهارشنبه درشورای اداری بافق یزدافزود : سیاست دولتهای نهم و دهم با مدل مدیریتی که طراحی و اجرا کرده است بر این مبنا قرار دارد که دولت به سراغ مسائل و مشکلات مردم می رود نه اینکه مردم با صرف هزینه های زیاد و اتلاف وقت مشکلات خود را پیگیری کنند .
وی افزود : نظام اسلامی ،منتی بر امثال بنده گذاشته تا در این دوره کوتاه مسوولیت از این فرصت برای خدمت به مردم حداکثر تلاش خود را به کار گیریم .
محمدی زاده با با بیان اینکه اساس کار دولت دهم این است که طرحهای نیمه تمام را در اولویت قرار دهد، گفت :در شهرستان بافق امکانات و ظرفیتهای بالقوه ای در بخش معدن وجود دارد که باید با همت و تلاش خدمتگزاران مردم به فعل در آید .
وی با اشاره به اینکه مشکل مسکن تا سال آینده باید در کشور ما حل می شود ،اظهار داشت : با توجه به منابع غنی کشور دیگر نباید کسی به خاطر فقر و محرومیت ،از داشتن سرپناه محروم باشد .
رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به مساله اشتغال هم اشاره کرد و گفت: مشکل اشتغال از سال آینده در سطح ملی حل خواهد شد و باید فرصتهای شغلی با عدالت و انصاف در اختیار همگان قرار گیرد.
وی ملاک ارزیابی مدیران را رضایتمندی مردم عنوان کرد و گفت اگر مسوولی نسبت به ماموریت خود تسلط نداشته باشد و نتواند روحیه پاسخگویی و خدمت را در خود تقویت کند شایستگی خدمت به مردم را ندارد .
7543/1968 شماره 099 ساعت 14:02 تمام
۰ نفر