۲۶ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7193775
T T
۰ نفر
451 نفر از مسافران عبوری از زنجان، در مساجد و پایگاهها ، اسکان یافتند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/26 اجتماعی.داخلی.اسکان مسافران زنجان - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: 451 نفر از مسافران عبوری از محورهای مواصلاتی این استان به دلیل بارش شدید برف، شنبه شب در مساجد و همچنین پایگاههای مختلف امداد و نجات استان زنجان، اسکان یافتند.
محمدرضا معجونی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مسافر در راه مانده که در محورهای مواصلاتی این استان گرفتار برف و کولاک شده بودند، درمساجد و پایگاه های امداد و نجات اسکان داده شدند.
به گفته وی ، این افراد در مساجد صایین قلعه، ابهر ، زنجان و خدابنده و پایگاه های غزال خرمدره ، لولک آباد ماهنشان ، تیر پارک در محور زنجان - میانه ، زرین رود در محور خدابنده همدان اسکان یافته و با توزیع خرما و بیسکویت از آنان پذیرایی شد و این مسافران با روشن شدن هوا این محل ها را به سوی مقصد مورد نظر خود ترک کردند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: تعداد 75 نفر امدادگران و 45 نفر از پرسنل این جمعیت، به دلیل بارش برف و کمک به هموطنان از ساعت 17 عصر روز شنبه تا هفت صبح امروز /یکشنبه/ در محورهای مواصلاتی این استان به عملیات گشت زنی پرداختند تا در صورت مشاهده خودرو ها و افراد گرفتار در برف، به آنان یاری رسانی کنند.
597/596/ 1645 شماره 059 ساعت 12:52 تمام
۰ نفر