۱۹ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7192574
T T
۰ نفر
والیبال دوستان گنبدی ، از نتایج تیم جواهری ناراضی هستند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/19 ورزش.والیبال.گنبد گنبدکاووس - جمعی از والیبال دوستان گنبدی از نتایج چند هفته اخیر تیم بازرگانی جواهری شهرشان ناراضی بوده و خواستار تلاش بیشتر آنها در بازیها آینده شدند.
تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد کاووس که در لیگ برتر والیبال سال جاری حضور دارد، در 6 دیدار اولیه خود 6نتیجه عجیب شکست را در کارنامه خود دارد و این امر موجب بهت و شگفتی والیبال دوستان این شهر شده است.
تعدادی از این والیبال دوستان در گفت و گوهای حضوری و نیز تماسهای تلفنی با ایرنا ، از مسوولان این تیم خواستند ، دلایل عدم نتیجه گیری این تیم را شناسایی ودر حل آن بکوشند.
یک علاقمند به این ورزش به ایرنا گفت: نتایجی که این تیم در لیگ امسال کسب کرده است ، به هیچ وجه شایسته این خطه والیبالیست خیز نبوده است.
رحمان همتی افزود: شهرستان گنبدکاووس در اذهان مردم ایران به پایتخت والیبال کشور مشهور است و سالیان متمادی در لیگ برتر حضور داشته و عناوین مهمی را نیز کسب کرده است.
وی گفت: حضور تعدادی از بازیکنان گنبدی در دیگر تیم های لیگ برترنیز موید این است که این خطه همچنان در پرورش والیبالیست های برتر موفق بوده است.
یکی دیگر از شهروندان نیز گفت: فقدان یک حامی مالی قدرتمند از مشکلات دیرینه این تیم است و همه شرکت هایی که تاکنون این تیم را تحت پوشش گرفته اند به نوعی بدنبال رفع تکلیف بوده و تنها به حضور در لیگ برتر راضی بوده اند.
حسین ابراهیمی افزود: تیم شهرگنبدکاووس در سالیان گذشته متکی به جوانان این شهرستان بوده و با قراردادهای مالی بسیار پائین از حیثیت والیبال این شهر دفاع کرده وبه هیچ وجه در اندیشه درآمد زایی نبوده اند.
او گفت: همین امر باعث شده تعدادی از بازیکنان برتر این شهرستان به دیگر تیم های متمول کوچ کرده و در فکر ساختن آتیه خود باشند.
وی به حمایت علاقمندان به ورزش والیبال از این تیم اشاره کرد و گفت: حضور خیل تماشاگران در سالن ورزشی این شهرستان موجب رشک دیگر تیم ها بوده از سوی دیگر موجب دلگرمی جوانان ورزشکار این شهر هستند.
یک هوادار دیگر تیم والیبال جواهری با اشاره به ارائه بازیهای درخشان این تیم در سال جاری گفت: وقتی که یک تیم چنین زیبا بازی کرده و نتیجه نمی گیرد ، قطعا دلیل فنی دارد.
خلیل دوجی گفت : برای رفع این معضل ضرورت دارد تا ، از اساتید باتجربه این رشته که تعداد آنها در شهر گنبدکاووس فراوان هستند ، استفاده شود.
وی افزود: تیم شهر گنبدکاووس در هیچ سالی چنین نتایج ضعیفی را کسب نکرده است ، و ادامه این روند علاوه بر اینکه جایگاه والیبال این شهر را تنزل می دهد ، احساسات پاک و بی شائبه انبوه علاقمندان این رشته را نیز خدشه دار می نماید.
این علاقمندان به والیبال به اتفاق از مسوولین تیم بازرگانی جواهری در خواست کردند ، تدابیر موثری را در این خصوص اتخاذ کرده و با کسب نتایج قابل قبول در بازی های آینده به روند ناکامی ها خاتمه دهند.
نازمحمد واحدی سرپرست تیم والیبال جواهری گنبدکاووس نیز در گفت وگو با ایرنا ، مردم علاقمند به والیبال منطقه را صاحبان اصلی این تیم دانسته و نظرات آنان را نیز صائب خواند.
وی علت کسب نتایج ضعیف در لیگ امسال با برخی مشکلات مرتبط دانست و گفت: لغو اولین بازی این تیم با ابومسلم در شرایطی که تیم بازرگانی جواهری از هر حیث آماده این دیدار بود ، به ضرر تیم تمام شد.
وی افزود: تیمی که آماده مسابقه بود مجددا به شرایط تمرین بازگشت و این امر در روحیه بازیکنان تاثیر منفی گذاشت.
واحدی به برخی مشکلات دیگر مانند ، جذب دیر هنگام بازیکن خارجی این تیم ، فشارهای روحی حاصل از شکست های پیاپی و نیز برخی مسایل داوری را در کسب این نتایج موثر دانست وگفت: بااین همه جایگاه وقدرت والیبال گنبد جایگاه فعلی این تیم نیست و باید در دیدارهای آینده با کسب پیروزی به خواسته تماشارگران جامه عمل پوشانده شود.
او از حمایت بی شائبه مردم و مسوولین برغم کسب نتایج ضعیف قدردانی کرد و گفت: در 8بازی باقی مانده این گروه تلاش خواهد شد تا در پایان فصل جایگاه مناسبی کسب شود.
تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در لیگ برتر امسال در گروه ب قرار داشته و در مکان هشتم جدول هشت تیمی این گروه قرار دارد.
/600/622/506 شماره 051 ساعت 11:54 تمام
۰ نفر