۱۸ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7192480
T T
۰ نفر
استاندار اردبیل: کیفی بودن خدمات مطالبه به حق مردم پس از هدفمند کردن یارانه هاست ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/18 اقتصاد.داخلی.استاندار اردبیل.هدفمندی 89 نمین، اردبیل- استاندار اردبیل گفت: مطلوب بودن کیفیت مطالبه به حق مردم از دستگاهها و واحدهای ارایه کننده خدمات و محصولات بعد از هدفمندی یارانه هاست.
سید حسین صابری روز شنبه در جمع کارکنان فرمانداری شهرستان نمین افزود: مردم پذیرفته اند که درقبال دریافت خدمات و محصولات یارانه دار پول بیشتری پرداخت کنند و انتظار دارند که این خدمات با کیفیت و مطلوب باشد.
وی، از بهداشتی بودن و کیفیت مناسب آب و نان بعنوان دو نیاز ضروری مردم یاد کرد و گفت: دستگاههای مسوول موظفند بر کیفیت این دو محصول افزوده و محصول مناسبی در اختیار مردم قرار دهند.
وی، قانون هدفمند کردن یارانه ها را پایه و اساس تحول اقتصادی در کشور ذکر کرد و افزود: اجرای این قانون با توجه به همراهی و همیاری مردم به قدرتمند شدن اقتصاد کشور کمک خواهد کرد.
صابری همچنین ضرورت اقامت مدیران درمحل خدمت خود را مورد تاکید قرار داد و گفت: رعایت عدالت در بین کارکنان و صرفه جویی باید مورد توجه مسوولان باشد.
587/7120/530 شماره 112 ساعت 18:13 تمام
۰ نفر