۱۸ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7192479
T T
۰ نفر

رییس کمیته تربیت بدنی مجلس:

۱۸ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7192479
رییس کمیته تربیت بدنی مجلس: ورود بخش صنعت در ورزش یک ضرورت است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/18 ورزش.صنایع.رئیس کمیته تربیت بدنی یزد - رییس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ورود جدی بخش صنعت و صاحبان صنایع در ورزش یک امر لازم و ضروری است .
حجت الاسلام والمسلمین سید جلال یحیی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشارکت جدی بخش صنعت در ورزش می تواند در تعالی و رونق رشته های مختلف ورزشی بسیار نقش آفرین باشد .
وی اضافه کرد: متاسفانه علیرغم وجود شرکت ها و کارخانه های متعدد تولیدی و صنعتی ، فرهنگ همکاری ، مشارکت و حمایت بخش صنعت در ورزش ، به هیچ وجه قابل قبول نیست.
رییس کمیته تربیت بدنی مجلس تاکید کرد: برای حضور فعال صنعت در عرصه ورزش و گسترش آن و ایجاد تعامل بین این دو باید به عنوان یک کار مهم و اساسی مد نظر همه فعالان این عرصه قرار گیرد .
یحیی زاده با تاکید براینکه صاحبان صنایع و بخش صنعت باید به عنوان حامی مالی با تیم ها و باشگاه های ورزشی تعامل بیشتری داشته باشند و ورزش را تنها نگذارند ،تصریح کرد: وضعیت کنونی به هیچ وجه پذیرفته نیست و امیدواریم با همکاری بخش صنعت ، ورزش ایران اسلامی روز به روز به رشد و بالندگی و جایگاه واقعی خود برسد .
7536/1968 شماره 114 ساعت 18:18 تمام
۰ نفر