۹ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7190930
T T
۰ نفر
مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه گذاری ساختمان: 10هزار واحد مسکونی در ونزوئلا دردست ساخت است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/09 اقتصاد.مسکن.سرمایه گذاری بوشهر- مدیر عامل شرکت توسعه سرمایه گذاری ساختمان کشور گفت: هم اکنون ساخت 10 هزار واحد مسکونی را در کشور ونزوئلا در دستور کار داریم.
احمد ضیایی روز پنجشنبه در نشست با استاندار بوشهر افزود: بر این اساس ماهانه 400 واحد مسکونی را در کشور ونزوئلا آماده و تحویل مقامات این کشور می دهیم.
وی اظهار داشت:شرکت توسعه سرمایه گذاری ساختمان دارای 15 شرکت تابعه و 60 شرکت سرمایه پذیر است که حدود 17 تا 49 درصد سهم این 60 شرکت را نیز در اختیار داریم.
ضیایی بیان کرد: ساخت و ساز ، انبوه سازی معمولی، لوکس سازی، اماکن گردشگری و اقامتی فعال و بافت فرسوده از جمله محورهای فعالیتی این شرکت است.
مدیر عامل شرکت توسعه سرمایه گذاری ساختمان با بیان اینکه 22 شرکت مشترک نیز با وزارت مسکن داریم، اضافه کرد: 52 هزار سهام دار جزء داریم و در استان های کرمان، خراسان شمالی، اردبیل، چهار محال و بختیاری نیز فعالیت می کنند.
مدیر عامل شرکت ماه تاب گستر نیز در این نشست گفت: این شرکت هم اکنون چهار نیروگاه برق در کشور با ظرفیت هزار و 250 مگاوات در دست ساخت دارد.
رضا حدادیان با علام آمادگی برای سرمایه گذاری در استان بوشهر افزود: یکی از شرکت های وابسته ما به نام سازه سازان نیز اکنون پنج طرح تاسیس آب شیرین کن با ظرفیت 36 هزار متر مکعب در شبانه روز در دست ساخت دارد.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایه دستی و گردشگری استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به حضور دو سرمایه گذار ساخت هتل در بوشهر و کنگان گفت: هتل کنگان با یک میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط یک سرمایه گذار بومی به بهره برداری رسیده و نیازمند حمایت مسوولان منطقه ویژه پارس جنوبی برای اسکان میهمانان در این هتل است.
احمد دشتی افزود: هتل پنج ستاره شهر بوشهر نیز با سرمایه گذاری 10 میلیارد تومانی در دست ساخت است و برای این هتل نیز 200 تخت در نظر گرفته شده و تنها مشکل این هتل مربوط به حق السهم سازمان مسکن و شهرسازی است که امیدواریم روند کار برای سرمایه گذار بوشهری تسهیل شود.
استانداربوشهر نیز گفت: چند شرکت سرمایه گذار برای ساخت نیروگاه برق 500 و یکهزار مگاواتی در بوشهر و شمال این استان و ساخت آب شیرین کن با ظرفیت 10 وپنج هزار متر مکعب در بوشهر و خارک اعلام آمادگی کردند.
محمدحسین جهانبخش افزود: فضای حاکم بر این استان فضای تعامل مثبتی است و باید از این فضا برای تسریع در روند توسعه این استان استفاده کرد.
وی اظهار داشت:استان بوشهر ظرفیت لازم را برای حضور سرمایه گذاران بخش مسکن را داراست و با کسانی که در این مسیر مانع تراشی می کنند، برخورد می کنیم.
استانداربوشهراضافه کرد:اولویت ماساخت مسکن برای اقشار مختلف مردم است و از سرمایه گذاران نیز انتظار داریم دراین بخش حضور فعال تری داشته باشند.
جهانبخش بیان کرد: با توجه به وضعیت فعالیت استان بوشهر در بخش مسکن مهر، می خواهیم با یک اقدام جهادی در سطح کشور جزء پنج استان برتر کشور شویم.
وی اضافه کرد: آمادگی کامل برای حمایت از سرمایه گذاران خوش نام و قوی در بخش مسکن در استان بوشهر را داریم.
جهانبخش با اشاره به ظرفیت های توسعه صنعتی استان بوشهر گفت: احداث نیروگاه 500 مگاواتی برق در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، احداث نیروگاه هزار مگاواتی در منطقه ویژه شمال این استان، احداث آب شیرین کن با ظرفیت 10 هزار متر مکعبی در بوشهر و پنج هزار متر مکعبی در خارک از نیازهای استان بوشهر است که سرمایه گذاران این بخش ها را به همکاری دعوت می کنیم.
وی بیان کرد: با وجود اینکه استان بوشهر اکنون به محلی برای حضور سرمایه گذاران بین المللی تبدیل شده و همایش ها و کنفرانس های مهمی در این استان نیز برگزار می شود، احداث هتل های باکیفیت از دیگر نیازهای این استان است.
جهانبخش بر همکاری دستگاه های اجرایی با سرمایه گذاران ساخت هتل در این استان تاکید کرد و گفت: برای حمایت از سرمایه گذاران ساخت هتل در کنگان و بوشهر آمادگی داریم و دستگاه های اجرایی مرتبط باید با سرمایه گذاران این هتل ها همکاری کنند. ک/2 629/539 /675 شماره 243 ساعت 19:01 تمام
۰ نفر