۹ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7190821
T T
۰ نفر
عضو جمعیت ایثارگران:مبارزه با فتنه بدون بصیرت امکانپذیر نیست ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/09 اجتماعی.فتنه 88.همایش بصیرت شهرکرد- عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مبارزه با فتنه و فتنه گران بدون آگاهی ،بصیرت، شناخت و مطالعه امکانپذیر نیست.
مجتبی شاکریروز پنجشنبه درهمایش بزرگبصیرت ومیثاق با ولایتدرمصلی امام خمینی (ره ) شهرکرد اظهار داشت: دولتهای انگلیس وآمریکا می خواستند شرایطی را پیش آورند که مردم راه صحیح را پیدا نکنند،اما مردم بصیر ما با پیروی از ولایت در مقابل این فتنه ایستادند.
وی گفت: مردم ایران درجریان حوادث سال گذشته ، پرچم نظام اسلامی و ولایت را گم نکرد و این امر باعث پیروزی در مقابل دسیسه فتنه گران شد.
شاکری افزود: آگاه بودن،بصیرت داشتن، شناخت حق و باطل، گم نشدن در گردابها و شناخت حق، نعمت بزرگی است که مردم با تکیه به آن توانستند پیروز شوند .
وی اظهارداشت:در این فتنه تمام امکانات استکبار و کشورهای اروپایی ، بخشی از اعراب منطقه، دستگاههای اطلاعاتی و جاسوسی و بیش از30 سفارت خارجی با هم جمع شدند تا آرمانهای امام را رد کنند اما با شکست مواجه شدند.
شاکری، انقلاب اسلامی را ارثیه انبیا عنوان کرد و گفت:عاشورا جوهره ملت اسلامی و سلول بنیادین ملت است که بیگانگان فکر می کردند با تعرض به آن می تواندنظام اسلامی را بر کنار کنند.
وی گفت: ملت ایران باید هوشیار باشد که فتنه هرگز از بین نمی رود بلکه به حاشیه رانده می شود و دنبال فتنه ای جدید با پرچم و رنگ جدید می گردد عضو جمعیت ایثارگران انقلاب هشدار داد: فتنه گران به دنبال بازآفرینی فتنه و ایجاد جدایی میان نظام و مردم هستند.
همایش بصیرت و میثاق با ولایت در 9 نقطه چهارمحال وبختیاری همزمان با سراسر کشور با حضور مردم بصیر این استان برگزار شد.
7360/671 شماره 134 ساعت 13:38 تمام
۰ نفر