۳ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7189783
T T
۰ نفر

معاون استاندار تهران به ایرنا خبر داد؟

۳ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7189783
معاون استاندار تهران به ایرنا خبر داد؟ کاهش 5 تا 10 درصدی ترافیک شهر، پس از هدفمند کردن یارانه ها ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/03 اقتصاد.هدفمند کردن یارانه ها.حمل و نقل و ترافیک تهران - معاون امور عمرانی استاندار تهران گفت: ترافیک پایتخت از زمان اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها بین پنج تا 10 درصد کاهش داشته است و پیش بینی می شود طی روزها و هفته های آینده نیز این رقم افزایش یابد.
محمدرضا محمودی روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: هرچه از زمان اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها می گذرد استفاده شهروندان از خودرو شخصی کمتر و گرایش آنان به حمل و نقل عمومی بیشتر می شود.
جانشین استاندار تهران در کارگروه کاهش آلودگی هوا گفت: وقتی ترافیک کاهش و میانگین سرعت ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش یابد، مراجعه شهروندان به وسایل حمل و نقل عمومی افزایش و کارکردها در این بخش صرفه اقتصادی پیدا می کند.
وی افزود: در این شرایط بدون افزایش مجدد قیمت ها در بخش حمل و نقل عمومی ، فعالیت در این بخش درآمدزایی مناسبی خواهد داشت.
محمودی با تاکید بر توجه دولت به تقویت زیرساخت حمل و نقل عمومی بویژه در شهر تهران گفت: 100 دستگاه مینی بوس جدید طی چند روز آینده در استان تهران توزیع می شود.
معاون استاندار تهران اضافه کرد: بیشتر مینی بوس ها به شهرهایی که دانشگاه در آنها مستقر است، تعلق می گیرد تا در خطوط دانشجویی کار کنند.
وی گفت: این تعداد مینی بوس از طریق اعطای تسهیلات با کارمزد پنج درصد در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
تهرام/9025/507 شماره 061 ساعت 15:15 تمام
۰ نفر