۳ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7189775
T T
۰ نفر
استاندار بوشهر75:درصد مصوبات سفر دوم دولت دراین استان اجرایی شده است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/03 اجتماعی.مصوبات استانی.بوشهر بوشهر - استاندار بوشهر گفت: حاصل تلاش مدیران این استان برای اجرای مصوبات سفرهای اول و دوم دولت به این استان قابل ستایش است، به گونه ای که مصوبات سفر اول بیش از 95 درصد و مصوبات سفر دوم بیش از 75 درصد اجرایی شده است.
روابط عمومی استانداری بوشهر، روز جمعه به نقل از محمدحسین جهانبخش در نشست شورای مشورتی این استان اعلام کرد: اجرای مصوبات سفرهای دولت به استان بوشهر از مهم ترین اولویت های ماست و با جدیت این موضوع را پیگیری می کنیم.
وی افزود: اجرای پروژه های نیمه تمام و جلوگیری از اجرای پروژه های جدید به غیر از پروژه هایی که 40 درصد اعتبار آنها تامین شده باشد از مهم ترین اولویت های استانداری بوشهر است.
جهانبخش ادامه داد: مصوبات سفر دوم دولت بخوبی دردست اجراست و نگرانی و دغدغه ای برای اجرای این مصوبات نداریم.
استاندار بوشهر با اشاره به رویکرد فرهنگی دولت در سفرهای استانی دور سوم ، ادامه داد: در اعتبارات سال گذشته 20 میلیارد تومان برای امور فرهنگی پیش بینی شد اما با تعدیل صورت گرفته این رقم به 17 میلیارد تومان رسید.
استاندار بوشهر با اشاره به اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها در استان بوشهر افزود: اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها با حمایت مردم و مسوولان این استان بخوبی در دست اجراست.
وی با بیان اینکه مشکلات برخی واحدها در اجرای این قانون را به تهران منعکس می کنیم، اظهار داشت: روند اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها در بوشهر بسیار مطلوب است.
رسول زارعی معاون برنامه ریزی استانداری بوشهر نیز در این نشست گفت: برای سفر سوم دولت به این استان 350 پیشنهاد برای تصویب در نشست هیات آماده شده است. ک/1 539 شماره 053 ساعت 15:04 تمام
۰ نفر