۳ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7189748
T T
۰ نفر

امام جمعه سمنان

۳ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7189748
امام جمعه سمنان رییس جمهوری گام بزرگی برداشته تا جلوی بی عدالتی را بگیرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/03 سیاسی.نماز جمعه.سمنان سمنان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ، گفت : رییس جمهوری گام بزرگی را برداشته تا جلوی بی عدالتی را بگیرد.
حجت السلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان با تقدیر از مردم برای همراهی با این اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و اینکه اجرای آن در کمال آسایش و آرامش آغاز شده است ، گفت : دستگاههای مختلف باید هوشیار باشند تا جلوی فرصت طلبان گرفته شود و فشاری به مردم وارد نشود.
وی آغاز اجرای این قانون را تبریک گفت و افزود : هدفمندسازی یارانه ها طرح نظام است و مخصوص دولت نیست.
وی با اشاره به در پیش بودن سفر دور سوم هیات دولت به استان سمنان از مردم خواست تا از رییس جمهوری استقبال باشکوهی به عمل آورند.
امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه دشمن در صدد تضعیف قوه قضائیه است گفت : این قوه قاظعانه عمل می کند و به گفته دادستان کل کشور با سران فتنه در آینده برخورد و آنها دستگیر و مجازات خواهند شد.
شاهچراغی نهم دی ماه را از روزهای بزرگ و تاریخی انقلاب خواند و افزود : نهم دی ماه روز تاریخی و ماندنی و مانند سالروز پیروزی انقلاب ، پیروزی در جنگ تحمیلی و ... است و همواره در تاریخ ایران ماندنی خواهد ماند.
وی افزود : نهم دی روزی است که همه مردم با بصیرت از خانه ها بیرون آمدند و منتظر خواص نبودند.
وی اظهارداشت : در این روز مردم ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند و از مقام معظم رهبری حمایت کردند و در این روز سفره فتنه گران جمع شد و امید سردمداران آنها نا امید شد.
وی اضافه کرد : همانطور که عاشورا یک روز نیست نهم دیماه هم تنها یک روز نیست و همه روزه باید از ولایت حمایت و از فتنه گران بیزاری جست.
شاهچراغی به سخن اخیر مقام معظم رهبری در محکومیت هرحکمی که در دادگاه رفیق حریری بدهند اشاره کرد و گفت : این سخنان رهبری اثر خود را گذاشت و حزب الله تقویت شد و فرزند رفیق حریری دادگاه وی را متوقف کرد.
امام جمعه سمنان میلاد حضرت مسیح ( ع ) را گرامی داشت و گفت : همه انبیاء حامی مظلوم و دشمن ظالم بودند و حضرت مسیح هم اینگونه بود ، متاسفانه امروز سران کشورهایی که خود را پیرو حضرت مسیح می دانند خودشان ظالم و طرفدار ظلم هستند.
وی افزود : امروز ظالم تر از اسرائیل غاصب و مظلوتر از مردم غزه و فلسطین نداریم و حضرت مسیح از چنین افرادی که خود ظالم و حامی ظلم هستند متنفر و بیزار است.ک/2 599/608 شماره 030 ساعت 13:57 تمام
۰ نفر