۱ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7189419
T T
۰ نفر

رییس فدراسیون اسکی کشور:

۱ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7189419
رییس فدراسیون اسکی کشور: ورزشکاران اسکی بازحرفه ای صاحب کارت بیمه ورزشی خواهند شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/01 ورزش.اسکی.بیمه یاسوج - رییس فدراسیون اسکی کشور گفت: ورزشکاران اسکی باز حرفه ای در سراسر کشور صاحب کارت بیمه ورزشی می شوند.
عیسی ساوه شمشکی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در یاسوج افزود: تاکنون یکی از مشکلات اساسی در ورزش اسکی کشور نداشتن کارت بیمه ورزشی برای ورزشکاران بوده که با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون پزشکی این معضل تا آینده ای نزدیک رفع خواهد شد.
وی بیان کرد: سعی می شود این طرح به صورت اجباری برای همه ورزشکاران اجرا شود به نحوی که بدون داشتن کارت عضویت در کمیته خدمات درمانی اجازه ورود به محوطه ورزشی اسکی را نداشته باشند.
ساوه شمشکی اظهار داشت: در بازدیدهایی که از استانها و پیستهای اسکی کشور صورت گرفته یکی از دغدغه های اصلی ورزشکاران و روسای هیاتها مبنی بر آسیب دیدگی ورزشکاران است و چنانچه این طرح بزودی اجرا شود مشکل ایمنی ورزشکاران در پیست ها نیز بهبود خواهد یافت.
وی ، برگزاری 30 دوره مسابقات بین المللی در رشته های مختلف آلپاین ، صحرانوردی و اسنوبرد آقایان و بانوان با حضور نماینده ویژه فدراسیون جهانی در کشور و اعزام تیم ملی آلپاین آقایان و بانوان و صحرانوردی آقایان برای هفتمین دوره بازیهای آسیایی زمستانی که از 10بهمن ماه در قزاقستان برگزار می شود را نیز از مهمترین برنامه فدراسیون اسکی کشور عنوان کرد.
ساوه شمشکی ، پیست اسکی کاکان یاسوج را یکی از پیستهای مهم با پتانسیلها و قابلیتهای ویژه جهت میزبانی بازیهای ملی و بین المللی دانست و گفت: با فراهم شدن برخی امکانات و شرایط لازم از جمله تسطیح منطقه ، ایجاد پارکینگ و یا احداث اردوگاه تفریحی در پیست اسکی کاکان شاهد میزبانی این منطقه برای بازیهای مختلف ملی ، آسیایی و جهانی خواهیم بود.
وی ، از راه اندازی پیست اسکی روی چمن در منطقه کاکان یاسوج تا آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: تنها مشکل اجرای کامل آن نداشتن آب مورد نیاز بوده که با هماهنگی های صورت گرفته با شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه ای این مشکل نیز حل خواهد شد.ک/3 563/7530/566 شماره 070 ساعت 14:22 تمام
۰ نفر