۱ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7189103
T T
۰ نفر

سقای بی ریا:

۱ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7189103
سقای بی ریا: دشمنان در جنگ نرم قصد بی ایمان کردن جوانان را دارند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/01 سیاسی.دولت.مشاور امور روحانیت.بی ریا قم - مشاور رییس جمهوری در امور روحانیت گفت: دشمنان در چارچوب جنگ نرم خود قصد بی ایمان کردن جوانان را دارد چرا که ایمان جوانان را عامل موفقیت انقلاب ما می داند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین ناصر سقای بی ریا سه شنبه شب در جمع اعضای هیات فرهنگی و مذهبی فداییان ولایت استان قم افزود:جوانان ما رسالت خود را در انقلاب اسلامی ،دفاع مقدس و در مبارزه با جنگ نرم نشان داده اند و مقابل فتنه گران بصیرت داشتند.
وی گفت : جوانان در حوزه و دانشگاه با تکیه بر شور جوانی و ایمان خود و برخورداری از هدایت الهی به دستاوردهای علمی فراوانی دست یافته اند.
وی اظهارداشت: دشمن در قالب جنگ نرم قصد دارد از نزدیک شدن فطرت خداجویانه جوانان به خدای متعال جلوگیری کرده و با از بین بردن ایمان در بین آنان به اهداف شوم خود برسد.
سقای بی ریا افزود: مسوولین فرهنگی بدانند که اگر ایمان را در دل جوانان ما زنده نگهدارند هیچ قدرتی نمی تواند آنان را از خدا برگرداند و جوانان می تواند در برابر کل دنیا ایستادگی کنند.
مشاور رییس جمهوری در امور روحانیت افزود:دشمن می خواهد انگیزه های مادی را جایگزین ایمان در جوانان ما کرده تا جوانانی کافر به مثابه جوانان غربی پدید آورد.
وی ابرازداشت: مسوولین آموزش و پرورش و دانشگاه ها باید راهکارهای مناسبی را در تقویت ایمان در بین نوجوانان و جوانان بیندیشند تا دشمن همچنان در رسیدن به اهداف شوم خود باز بماند.
وی با اشاره به نقش جوانان در حادثه کربلا و در جامعه امروز گفت: دوران جوانی در غرب خطرناک ترین و پرمخاطره ترین دوران است اما در دین ما اسلام در همین سن به جوان شخصیت می دهد و او را رسما وارد جرگه بزرگسالان می کند.
مشاور رییس جمهوری در امور روحانیت راه افزایش بصیرت در جوانان را افزودن ایمان در بین آنان ذکر کرد و گفت: اگر جوانان ما از ایمان بی بهره باشند این امر برای جامعه ما خطرآفرین خواهد شد.ک/2 7407/ /550 شماره 007 ساعت 09:21 تمام
۰ نفر