۲۷ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7188501
T T
۰ نفر

استاد دانشگاه لرستان:

۲۷ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7188501
استاد دانشگاه لرستان: نسل جوان با بهره گیری از الگوی ایرانی - اسلامی آینده ای روشن برای ایران ترسیم می کنند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/27 فرهنگی.داخلی.الگوی پیشرفت.الگوی ایرانی - اسلامی خرم آباد - استاد تاریخ دانشگاه لرستان گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، به طور قطع نسل جوان ما با بهره گیری از الگوی ایران - اسلامی آینده ای روشن برای ایران ترسیم خواهند کرد.
دکتر سیدعلاالدین شاهرخی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بی شک نسل جوان ما از این طریق و با توجه به این الگو بر پیشینه شکوهمند تمدن ایران اسلامی به آگاهی بیشتر دست خواهد یافت و برای ساختن آینده جامعه نیز نهایت تلاش خودرا به کار می گیرند.
وی اظهارداشت:ارتقای فرهنگی جامعه و دستیابی به شناخت در خصوص الگوی ایرانی - اسلامی در آینده به عنوان یک نقشه منسجم و مفید مبتنی بر راهبردهایی بدون تاثیرپذیری از الگوهای شکست خورده شرقی یا غربی، به طور قطع شرایط ارتقای جامعه ایرانی را فراهم می کند.
شاهرخی گفت:حضور اندیشمندان و پژوهشگران متعهد و مشارکت فعالانه آنان در این گفتمان می تواند زمینه ساز ارایه الگویی جامع، مدون، منسجم و هدفمند برای ایران اسلامی باشد.
این استاد دانشگاه افزود:استفاده از تجارب گذشته و همچنین اندیشمندانی که برای این مهم دلسوزی کرده و بدون وابستگی به شکست خوردگان غیراسلامی،می تواند درنهایت این روند را تسهیل کند.
وی اضافه کرد: آینده سازان این مملکت نیز می توانند با استفاده از این الگو به عنوان نیروهایی پویا و فعال وارد میدان شوند.
استاد تاریخ اسلامی دانشگاه لرستان افزود: همچنان که در دهه های اخیر ایران اسلامی با تلاش جوانان به ویژه پژوهشگران و دانشمندان جوان به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته، همگان باید بدانند که دیگر مجالی برای ایستادن نیست و همه باید در این زمینه تلاش جدی داشته باشند.
وی گفت:در الگوی پیشرفت ایران اسلامی همه نیروها برای رشد و تعالی این سرزمین با مشارکت و همکاری همدیگر نهایت تلاش خود را انجام خواهند داد.
7268/1625/ 640 شماره 058 ساعت 11:46 تمام
۰ نفر