۱۵ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7186328
T T
۰ نفر
رسانه ملی در خط مقدم مقابله با جنگ نرم رسانه ای قرار دارد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/15 سیاسی.رسانه ملی.جنگ نرم مهاباد- مدیرکل صدای استانها صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت: امروز، رسانه ملی در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم رسانه ای بیگانه قرار دارد.
ابوالفضل معصومی فر، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شبکه های استانی جمهوری اسلامی در کشور با تقویت فرهنگ های متنوع، آداب و رسوم، زبان و لهجه و باورهای دینی و اعتقادی اقوام مختلف ایرانی، جبهه ای متحد در مقابله با نفوذ فرهنگ بیگانه تشکیل داده اند.
وی گفت: اداره کل صدای استانها رسانه ملی نیز با ترسیم خطوط کلی در جهت گیری کلان شبکه های استانی صدا در بعد سیاستگزاری از یک سو و نظارت و ارزیابی دقیق بر تولیدات رادیویی از سوی دیگر نقش هدایتی خود را ایفا می کند.
معصومی فر افزود: رویکرد عمومی شبکه های استانی صدا از حیث تولید محتوا بر پایه محورهای مورد تاکید رهبری یعنی دین، اخلاق، امید آفرینی و آگاهی بخشی با تاکید بر تقویت بنیان خانواده و اصلاح رفتارهای اجتماعی استوار است و شبکه های استانی صدا موظف هستند تولیدات خود را حول محورهای مزبور و متناسب با مقتضیات و سوژه های استانی در قالب های جذاب و مورد پسند و رضایت مخاطبان در رده های مختلف سنی کودک، نوجوان، جوان، خانواده و فرهیخته ارایه کنند.
645/587 شماره 010 ساعت 09:01 تمام
۰ نفر