۱۴ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7186276
T T
۰ نفر

خسرودانشجو:

۱۴ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7186276
خسرودانشجو: شورای شهرتهران به شهرداری درباره نشت آب در تونل توحید تذکرکتبی می دهد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/14 اجتماعی.شهری.شورا تهران - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در پایان جلسه این شورا با اشاره به اعتراض یکی از اعضای شورای شهر به نشت آب در تونل توحید گفت : شورای شهر در خصوص مشکلات آلودگی هوا و نشت آب در تونل به شهرداری تذکر کتبی می دهد.
به گزارش خبرنگار شهری ایرنا، خسرو دانشجو تاکید کرد: نایب رییس شورای شهر تهران در جلسه امروز تذکری را در مورد شرایط تهویه هوای آن و نیز سرگردانی آب های سطحی و برخی نشتی ها در این تونل تذکر داد که سوالات شورا در مورد این نگرانی ها تاکنون پاسخ داده نشده و طبق قانون به صورت کتبی به شهرداری تهران تذکر داده می شود.
وی همچنین با اشاره به افزایش آلودگی هوای تهران تصریح کرد: شورای شهر تهران موضوع آلودگی هوا و تعطیلات در شهر تهران را در این چند هفته مورد بررسی قرار داده و در این مورد جمع بندی هایی داشته است اما در نهایت شورای شهر تهران از تصمیم مسوولان در این زمینه تبعیت خواهد کرد.
دانشجو با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد در کل شهر تهران اظهار داشت: شورا و شهرداری تهران در مورد ادامه طرح زوج و فرد در کل شهر تهران آمادگی مشورت را دارد اما اگر جمع بندی مراجع قانونی بر ادامه این طرح باشد، شورای شهر و شهرداری تهران نیز نهایت همکاری را با آنها خواهند داشت.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص نامه اخیر سازمان زندان ها به شهرداری تهران گفت: این نامه در مورد برخی همکاری های عمرانی شهرداری تهران با زندان اوین بوده است که در آن برخی موارد مورد اختلاف مطرح شده است.
به گفته دانشجو، شهرداری تهران در جریان اجرای بزرگراه یادگار امام که بخش های از آن از زندان اوین عبور می کند، تعهداتی را به این زندان داده که بنا بر ادعای مسوولان آن تاکنون توافق اجرایی نشده است.
وی اظهار داشت: سازمان زندان ها تاکید دارد شهرداری تهران در ازای زمین های عقب نشینی باید اقداماتی را صورت می داده که تاکنون صورت نگرفته است و باید هر چه زودتر این تکالیف اجرایی شود.
تهرام/9100/507/ 1539 شماره 185 ساعت 17:26 تمام
۰ نفر