۱۰ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7185362
T T
۰ نفر

نماینده مجلس:

۱۰ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7185362
نماینده مجلس: دشمنان قصد از بین بردن روحیه خود باوری دانشگاهیان ایرانی را دارند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/10 سیاسی.ترور اساتید فیزیک.نماینده مجلس.کاشان کاشان - نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان با اقدام به عملیات تروریستی سعی در ایجاد ترس و از بین بردن روحیه خود باوری دانشگاهیان کشور را دارند.
علی اصغر گرانمایه پور، روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، به پیشرفت های کشور در زمینه انرژی هسته ای و سلول های بنیادی اشاره کرد وگفت: آنها به عمق هوش و ذکاوت دانشمندان و نخبگان علمی ایران پی برده اند و به همین دلیل تلاش می کنند تا انگیزه و روحیه متخصصان ما را تضعیف کنند.
وی افزود: آنها فکر می کنند که با انجام حرکات مذبوحانه می توانند جلوی پیشرفت و شکوفایی همه جانبه انقلاب را بگیرند اما از همت و اراده ملت ما غافل هستند.
وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی تصور می کند که با انجام این ترورها می تواند پایه های نظام را سست کند، تاکید کرد: ملت غیور و هوشیار ایران نظام اسلامی را با اهدای خون هزاران شهید به دست آورده و به هیچ عنوان نیز حاضر نیست آن را از دست بدهد.
گرانمایه پور تصریح کرد: دشمنان نمی دانند با انجام عملیات تروریستی علاوه براینکه ملت ایران را بیدارتر و هوشیارتر می کند، بلکه آنها را در اراده خود برای رسیدن به قله های افتخار بیش از گذشته مصمم تر می کند.
1724/7428 شماره 191 ساعت 16:58 تمام
۰ نفر