۳ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7183827
T T
۰ نفر

هفتاد و نهمین سفر استانی دولت/

۳ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7183827
هفتاد و نهمین سفر استانی دولت/ استقبال مردم زنجان از رییس جمهور مشت محکمی بر دهان یاوه سرایان بود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/03 اجتماعی.داخلی.حضور مردم.استقبال از رییس جمهور زنجان- وزیر دادگستری گفت: استقبال مردم استان زنجان از رییس جمهور و اعضای هیات دولت، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود.
سیدمرتضی بختیاری روز چهارشنبه در مراسم جشن آزادی سازی 78 زندانی محکوم مالی و جرایم غیرعمد، در شهر زنجان افزود: مردم زنجان به صورت پروانه وار ، خادم خود را تا محل سخنرانی همراهی کردند و این کار آنها حقیقتا چشم ها را خیره کرده بود.
وی، با بیان اینکه این حضور خودجوش مردمی برای ملت های جهان و سران استکبار، پیام دارد، اظهارکرد: ملت های جهان، همراه ملت ایران هستند و این سران استکبار هستند که قصد دارند برای دستیابی به منافع نامشروع خود با بمباران تبلیغاتی و ناتو فرهنگی با انقلاب اسلامی و ملت ایران مقابله کنند.
بختیاری، با بیان اینکه مردم زنجان از بدو انقلاب تاکنون با عشق و شور و حال حسینی و با تمام قدرت و توان در تمام صحنه ها حاضر شده اند، گفت: استقبال زنجانی ها از دکتر احمدی نژاد در سومین دور سفرهای استانی، در حقیقت نشان از دلدادگی آنان به حسین (ع) بود.
وی، به برگزاری جشن گلریزان در کشور اشاره کرد و گفت: برگزاری این مراسم با فرهنگ مردم ایران عجین شده و شرکت پرشور و شوق آنان در انجام کارهای خیر، قابل مقایسه با دیگر کشورهای جهان نیست.
وزیر دادگستری، افزود: برای آزادی 78 زندانی آبرومند و بدهکار زنجانی، شاکیان از دریافت دیه گذشتند که این شیوه و منش مهم باید از سوی رسانه های گروهی منعکس شود تا به صورت فرهنگ درآید.
بختیاری، گفت: کسانی که از طلب خود گذشت می کنند مطمئن باشند که اجر و پاداش خود را در دنیا و آخرت از خداوند سبحان خواهند گرفت.
597/587 شماره 129 ساعت 14:39 تمام
۰ نفر