۲۹ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7183098
T T
۰ نفر
استاندارسمنان :باهدفمندسازی یارانه ها قدرت خرید مردم افزایش می یابد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/29 فرهنگی.هیاتهای مذهبی.هدفمندسازی یارانه ها سمنان - استاندار سمنان گفت: دولت در پی تامین آسایش و آرامش مردم است و با هدفمندسازی یارانه ها قدرت خرید مردم افزایش می یابد.
عباس رهی روز شنبه در نشستی با مسوولان و اعضای شورای هیاتهای مذهبی استان سمنان افزود: یکی از اقدامات و فعالیت های هیاتهای مذهبی باید شفاف سازی و اطلاع رسانی فعالیتها و اقدامات دولت باشد.
وی با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: باید با اطلاع رسانی و فعالیتهای مناسب توطئه های دشمنان را خنثی کرد.
رهی با اشاره به وظایف و رسالت هیاتهای مذهبی گفت: قیام امام حسین (ع ) برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود و عزاداری برای امام حسین (ع) باید با بصیرت و عقلانیت همراه باشد.
وی با تاکید بر بازنگری در فرهنگ هیاتهای مذهبی گفت: هیاتهای عزاداری باید فرهنگ حسینی را در جامعه ترویج کنند.
استاندار سمنان گفت: هیاتهای مذهبی باید الگوسازی از قیام امام حسین ( ع و افزایش بصیرت مردم را در راس برنامه های خود قرار دهند.
وی بصیرت دهی را رسالت هیاتهای مذهبی خواند و گفت: پیروی از سیاستها و خط مشی رهبری از راههای عمل به این رسالت مهم است.
استاندار سمنان با تاکید بر اینکه هیاتهای مذهبی باید مردمی و توسط مردم اداره شود برای ترویج فرهنگ حسینی در جامعه یک میلیارد ریال به هیاتهای مذهبی کمک کرد.
سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این نشست گزارشی از تشکیل شورای هیاتهای مذهبی در پنج شهرستان و ترکیب اعضا و فعالیت های این شوراها ارائه کرد.
حجت الاسلام صبوری نظارت بر فعالیت و ساماندهی امور هیاتهای مذهبی را از وظایف شورای هیاتهای مذهبی برشمرد و گفت: در استان سمنان یک هزار و 160 هیات مذهبی به صورت مناسبتی و هفته ای فعالیت دارند.ک/2 599/608/506 شماره 129 ساعت 18:05 تمام
۰ نفر