۲۹ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7182996
T T
۰ نفر
کمالوند: قهرمانی در جام حذفی یکی از راه های کسب سهمیه آسیایی است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/29 ورزش.داخلی.فوتبال.فراز کمالوند تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: قهرمانی در رقابت های جام حذفی، یکی از راه های کسب سهمیه آسیایی بوده و از این رو این جام اهمیت خاصی برای ما دارد.
فراز کمالوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برخلاف رقابت های فصل پیش که توجهی به جام حذفی نداشتیم، در این فصل و به منظور تحقق قولی که به هواداران تراکتورسازی داده ام، با تمام توان و برای تصاحب جام به مصاف حریفان می رویم.
وی گفت: تراکتورسازی در کنار رقابت های لیگ برتر و قرارگرفتن در بین چهار تیم مدعی این لیگ، در جام حذفی نیز حضوری قدرتمند خواهد داشت تا از طریق یکی از رقابت ها موفق به کسب سهمیه آسیایی و حضور در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا شود.
کمالوند با اشاره به دیدار تیمش مقابل شهرداری تبریز در مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی باشگاههای کشور که فردا در ورزشگاه یادگار امام (ره ) تبریز برگزار می شود، افزود: در این دیدار از تمام توان خود برای شکست شهرداری و صعود به مرحله بعدی استفاده خواهیم کرد.
وی گفت: شهرداری تبریز با آمدن سرمربی جدید متحول شده و روحیه مضاعفی گرفته و نباید این تیم را دست کم گرفت.
شهرداری برای رسیدن به این مرحله تیم بهینه راهبر آباده فارس را از پیش رو برداشته و تراکتورسازی به دلیل انصراف مقاومت سپاسی از این رقابت ها، در این مرحله حاضر شده است.
دربی این دو تیم تبریزی در مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی ساعت 14 و 30 دقیقه فردا در ورزشگاه یادگار امام (ره ) تبریز برگزار می شود و برنده این بازی با ملوان بندر انزلی در مرحله یک چهارم پایانی روبرو می شود.
7233/245/587 شماره 027 ساعت 10:38 تمام
۰ نفر