۸ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7179721
T T
۰ نفر

وزیر مسکن و شهرسازی:

۸ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7179721
وزیر مسکن و شهرسازی: بیمارستان 220 تختخوابی سمنان، احداثی از محل سفر رهبری آماده تجهیزاست ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/08 اجتماعی.بیمارستان.وزیر مسکن سمنان - وزیر مسکن و شهرسازی از آماده تحویل و تجهیز شدن بیمارستان 220 تختخوابی سمنان که از محل مصوبات سفر رهبر معطم انقلاب به این استان در حال احداث است، خبر داد.
علی نیکزاد روز شنبه در بازدید از بیمارستان 220 تختخوابی سمنان افزود: مراحل ساختمانی و فیزیکی این بیمارستان انجام شده و ظرف یک هفته آماده تحویل به دانشگاه علوم پزشکی برای تجهیز است.
وی گفت: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز باید ظرف دو ماه نسبت به تچهیز این بیمارستان اقدام و آن را آماده بهره برداری و استفاده مردم نماید.
وی با تقدیر از توجه رهبر معظم انقلاب به این امر گفت: در نشستی که اخیرا با مسوولان دفتر رهبری برگزاری شد 20 میلیارد ریال به این بیمارستان کمک و مقرر شد وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی نیز کسری های تجهیزاتی این بیمارستان را تامین نماید.
وی گفت: این بیمارستان در کل دارای 297 تخت است اما معروف به 220 تختخوابی شده است.
وزیر مسکن و شهرسازی ابراز امیدواری کرد که تجهیز این بیمارستان نیز در مدت تعیین شده انجام شود و بزودی شاهد افتتاح بیمارستان 220 تختخوابی سمنان با حضور یکی از مسوولان ارشد نظام باشیم.
در این بازدید که استاندار سمنان و جمعی از مسوولان حضور داشتند وزیر مسکن و شهرسازی از قسمتهای مختلف بیمارستان بازدید و بر تحویل و تجهیز این بیمارستان تاکید کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز در این بازدید از آغاز خرید بخشی از تجهیزات این بیمارستان خبر داد.
مجید جدیدی گفت: این دانشگاه آماده است به محض تحویل ساختمان بیمارستان، عملیات تجهیز آن را آغاز نماید.
بیمارستان 220 تختخوابی سمنان با زیربنای بیش از 25 هزار مترمربع و هزینه 300 میلیارد ریال احداث شده است و از بخشهای مختلف برخوردار است.
وزیر مسکن و شهرسازی که امروز از روند ساخت بیمارستان 96 تختخوابی گرمسار نیز دیدن کرد گفت: امسال برای این بیمارستان 20 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و آماده اجرای مرحله دوم است. ک/2 599/608/508 شماره 150 ساعت 18:59 تمام
۰ نفر