۴ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7178994
T T
۰ نفر

پیشکسوت فوتبال آبادان:

۴ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7178994
پیشکسوت فوتبال آبادان: صنعت نفت شرایط آرمانی دارد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/04 ورزش.فوتبال.صنعت نفت آبادان آبادان - یکی از پیشکسوتان فوتبال آبادان در خصوص موفقیت های اخیر تیم صنعت نفت ابراز در لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران گفت: این تیم هم اکنون در شرایط آرمانی قرار دارد.
کامل شریفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صنعت نفت بر خلاف پیش بینی های اولیه ، نتایج خوبی به دست آورده و در جایگاه مناسبی در جدول قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: نقش مربی خوب و با هوش صنعت نفت در پیروزی های این تیم تعیین کننده بوده است.
بازیکن سابق صنعت نفت با ذکر اینکه این تیم دراین دوره بازیکنان مشهور و با تجربه زیادی در اختیار ندارد گفت: جوانان این تیم با انگیزه و پر تلاش بازی می کنند.
شریفی از بازیکنانی چون ریکانی، بغلانی، مشکل پور، آل خمیس و ساکی به عنوان بازیکنان آینده دار کشور نام برد.
وی اظهار داشت: این بازیکنان جوان ، با تجربه و حساب شده در ترکیب تیم صنعت نفت بازی می کنند و با ادامه این روند، آینده درخشانی در فوتبال ملی خواهند یافت.
وی دوری از حاشیه و عدم بروز این معضل دراین دوره از فعالیت تیم صنعت نفت را یکی دیگر از عوامل اساسی موفقیت های اخیر ان عنوان کرد.
شریفی همدلی و رقابت سالم بین بازیکنان را از دیگر متغیرهای موثر در موفقیت این تیم پر طرفدار عنوان کرد.
وی گفت: رقابت سالم در تیم صنعت نفت هویداست که این رقابت سالم در نهایت موجب همدلی و هم افزایی تیمی شده است.
این پیشکسوت فوتبال جنوب کشور با اشاره به جایگاه اجتماعی صنعت نفت و اهمیت نتایج آن برای علاقه مندان پرشور آبادانی گفت: تماشاگران آبادانی در این فصل خیلی منظم تر و با برنامه تر از گذشته از این تیم حمایت کرده اند .
شریفی درعین حال از خط دفاعی تیم صنعت نفت انتقاد کرد و گفت: این تیم در قلب دفاع خود نیازمند ترمیم وتقویت است.
وی ابراز امیدواری کرد: درجریان یارگیری نیم فصل با اضافه شدن یک مدافع با تجربه و نیز افزایش بازیکنان خط میانی و خط حمله نتایج خوب این تیم استمرار یابد.
صنعت نفت آبادان در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با کسب 19 امتیاز دررده چهارم جدول قرار دارد..ک/3 7104/564 شماره 168 ساعت 17:11 تمام
۰ نفر