۲۶ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7177518
T T
۰ نفر
برنامه دیدارهای هفته آخر مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال ساحلی اعلام شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/26 ورزش.فوتبال ساحلی.لیگ برتر سمنان - نایب رییس کمیته فوتبال ساحلی ایران برنامه دیدارهای هفته آخر مرحله گروهی لیگ برتر این مساتبقات را که فردا (سه شنبه ) در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود، اعلام کرد.
مجتبی رضوانی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با انجام بازی های فردا ، مرحله گروهی این رقابت ها به اتمام می رسد و از هر گروه دو تیم برتر به مرحله بعد صعود می کنند.
رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران در دو گروه شش تیمی در حال برگزاری است و تیم های سایپای کرج و گلسا پوش یزد در صدر گروههای مذکور قرار دارند.
نایب رییس کمیته فوتبال ساحلی ایران گفت: در بازیهای این هفته، سایپای کرج با سازه سرای مازندران در ورزشگاه انقلاب کرج دیدار می کند و تیم شهید جهان نژادیان آبادان در ورزشگاه موسسه شهدای شلمچه خرمشهر میزبان تیم پولاد مشبک بیرجند است.
وی گفت: ندسای شیراز در ورزشگاه بعثت این شهر به دیدار دریانوردان بوشهر می رود و گلسا پوش یزد در ورزشگاه سلمان یزد با تیم عمران سازان اصفهان بازی دارد.
رضوانی افزود: تیم فردوسی مشهد در ورزشگاه دانشگاه فردوسی مشهد با تیم شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری و تیم شهدای سمنان در ورزشگاه بوستان سیمرغ سمنان با تیم شرکت نفت فلات قاره بازیهای هفته دهم را برگزار می کنند.
نایب رییس کمیته فوتبال ساحلی ایران گفت: این بازیها راس ساعت 15 فردا برگزار می شود.
بازیهای هفته دهم این رقابتها به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی به تعویق افتاده بود و از جمعه گذشته به فردا (سه شنبه ) موکول شد.
ک/3 599/608/508 شماره 172 ساعت 18:49 تمام
۰ نفر