۲۶ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7177502
T T
۰ نفر

استاندار:

۲۶ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7177502
استاندار: افزون بر23 هزار شغل در استان سیستان و بلوچستان ایجاد شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/26 اقتصاد.اشتغالزایی.کارگروه اشتغال زاهدان- استاندار سیستان وبلوچستان گفت: 23 هزار و 312 شغل از ابتدای سال جاری تا کنون در بخشهای خصوصی و دولتی این استان ایجاد شده است.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان علی محمد آزاد روز دوشنبه در نشست کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری افزود: آخرین وضعیت پرداختی تسهیلات بانکهای عامل از محل بنگاههای زود بازده اعلام شد که بانک کشاورزی با پرداخت 12 میلیارد و 480 میلیون ریال وام به متقاضیان اشتغال زایی، بیشترین پرداخت وام را در استان داشته است.
وی از ایجاد 63 طرح جدید در استان خبر داد و اظهار داشت: پیش بینی شده است با اجرای این طرحها اشتغال بیش از 250 نفر در استان فراهم شود.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با استخدام پنج هزار و 326 نفر و بخش بنیاد مسکن با بکارگیری بیش از چهار هزار نفر بیشترین اشتغال را در استان ایجاد کرده اند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با مشارکت دانشگاهها و نخبگان مطالعات کاربردی توانمندیهای استان در بخش اشتغال زایی انجام می شود.
وی با بیان اینکه دانشگاه سیستان و بلوچستان به عنوان دانشگاه مادر کار مطالعات کاربردی اشتغال را در استان برعهده دارد، همکاری سایر دانشگاه ها به منظور تهیه سند کاربردی با امکان ایجاد مشاغل پایدار با توجه به امکانات و شرایط استان را خواستار شد.
در این نشست با تخصیص اعتبار به مرکز رشد دانشگاه زابل برای مطالعه گاو سیستان موافقت شد. ک/1 7307 / 653 شماره 157 ساعت 17:58 تمام
۰ نفر