۲۶ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7177480
T T
۰ نفر

مقتدایم می آید ، چه حاجت که زیادت طلبم

۲۶ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7177480
مقتدایم می آید ، چه حاجت که زیادت طلبم ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/26 سیاسی.قم 89.آمادگی شهر قم قم ـ شهر مقدس قم برای ورود مقتدای عزیز خویش تاب خود را از دست داده است و لحظه به لحظه بر شور و شعف مجاوران حضرت فاطمه معصومه (س ) برای لحظه دیدار یار افزوده می شود.
به گزارش ایرنا، در هر نقطه شهر اهل بیت (ع) و اطراف آن مردم منتظری را می بینی که خود را آماده حضور کرده اند؟ حضوری گرم و بابرکت که نوید آینده را با خود می آورد، آینده ای پر از امید و نشاط.
همه اهالی شهر قم مخصوصا جوانان مشغول آماده سازی و یا انجام امور ستادهای استقبال هستند، در خیابان های شهر هر کسی به نحوی اشتیاق خود را برای روز موعود نشان می دهد، یکی رنگ به دست گرفته و بر روی اتومبیل مشتاقان می نویسد -جانم فدای رهبر< و در همین حال مردی 27 ساله به نام کاظم پور که خود را دانشجو و طلبه معرفی می کند به او می گوید بر روی شیشه خودروام بنویس: -ای رهبر آزاده آماده ایم آماده <؟ و به ما می گوید: این کمترین کاری است که می توانم برای ابراز ارادت به آقا و اشتیاق دیدار ایشان بیان کنم.
جوان دیگری در خیابان شهدا پوسترهای زیبایی از حضرت امام خمینی (ره ) و رهبر معظم انقلاب بین خودروها توزیع می کند، در حالی که عده ای نیز برای گرفتن پوستر در اطرافش حلقه زده اند.
در نقاط مختلف شهر ستادهای استقبال مردمی راه اندازی شده و با پخش نوارهای مذهبی و سرودهای حماسی آمادگی خود را برای استقبالی شایسته تر از همیشه اعلام کرده و توجه رهگذران را به خود جلب می کنند.
خانم قاسمی که فرهنگی بازنشسته است، می گوید: عشق و ارادت ما به حضرت آیت الله خامنه ای وصف ناپذیر است و ایشان واقعا رهبری شایسته برای این انقلاب بوده اند و مردم قم استقبالی بی سابقه از ایشان خواهند کرد.
میدان آستانه هم که با شمیم حضرت فاطمه معصومه (س ) عطرآگین است چهره عوض کرده و با بستن داربست ها و ساخت جایگاه سخنرانی آمادگی خود را برای حضور اعلام کرده است.
تصاویر بزرگی از رهبر معظم انقلاب نیز در اندازه های مختلف در جای جای شهر نصب شده و برخی از شهروندان نیز به فراخور موقعیت و شرایط خود، پارچه نوشته ای با مضمون تبریک حضور یار بر سر در خانه یا مغازه خود نصب خود را در این استقبال و شوق شریک نموده اند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فردا سه شنبه ساعت 8 صبح وارد قم می شوند و پس از برگزاری استقبال مردمی از ایشان در مسیر خیابان 19 دی تا حرم مطهر، در میدان آستانه سخنرانی خواهند کرد. ک/4 /552/ /380 شماره 134 ساعت 16:20 تمام
۰ نفر