۲۳ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7176736
T T
۰ نفر

معاون خبر ایرنا:

۲۳ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7176736
معاون خبر ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی نگاه اعتقادی به کار برای دولت دارد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/23 اجتماعی.رسانه.ایرنا زاهدان - معاون خبری سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) گفت: این رسانه نگاه اعتقادی به کار برای دولت دارد و خبرنگاران و سایر کارکنان ایرنا با تمام توان در زمینه اطلاع رسانی شفاف و به موقع فعالیت می کنند.
به گزارش ایرنا، سپهر خلجی روز پنجشنبه در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام بازوی توانمند مسوولان و یار و یاور مردم است.
وی بیان کرد: دولت طی پنج سال گذشته برای تحقق شعار عدالت محوری خدمات گسترده زیر بنایی در سراسر کشور بویژه سیستان و بلوچستان انجام داده است و شایسته است رسانه های ارتباط جمعی نیز در همین راستا همگام با این فعالیتها، کار اطلاع رسانی را انجام دهند و خوشبختانه سیاست کاری ایرنا نیز در همین راستاست.
خلجی از استاندار سیستان و بلوچستان به لحاظ حمایت و همکاری با خبرگزاری جمهوری اسلامی تقدیر و بر توسعه همکاری ها و ارتباط بیشتر مدیران دستگاههای اجرایی با ایرنا تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، معاون اجرایی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: دولت در استان سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری های زیادی انجام داده و باید به موازات این خدمات کار اطلاع رسانی و رسانه ای نیز انجام شود.
وی گفت: ایرنا همچون گذشته آماده همکاری و برقراری ارتباط دو سویه بیشتر میان مردم و مسوولان است.
حسین اکبری افزود: به منظور توسعه فعالیت های رسانه ای بویژه گسترش چتر پوششی ایرنا، نیاز به ایجاد دفاتر در برخی شهرستانهای سیستان و بلوچستان و تامین نیروی انسانی و تجهیزات است.
وی اظهار داشت: در این رابطه و در صورت همکاری مدیران ارشد سیستان و بلوچستان، بخشی از تجهیزات از سوی سازمان مرکزی خبرگزاری جمهوری اسلامی تامین خواهد شد.
استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار نقش سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی را در اطلاع رسانی شفاف و سالم، موثر توصیف کرد و اظهار داشت: برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های بسیار زیاد و بالقوه و بالفعل این استان نیاز به اطلاع رسانی شفاف است اما متاسفانه برخی افراد و رسانه ها چهره نامناسبی از آن ترسیم کرده اند.
علی محمد آزاد افزود: ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام همواره در کنار مسوولان و بازوی توانمندی برای آنان بوده است و امیدواریم در این زمینه، بیش از پیش همکاری ها و فعالیت های اطلاع رسانی گسترش یابد.
وی افزود: ایرنا در عرصه جنگ نرم نیز جایگاه ویژه ای را ایفا کرده است و خبرنگاران، سربازان خط مقدم این عرصه هستند.
استاندار سیستان و بلوچستان بر گسترش فعالیت های رسانه های و توسعه دفاتر ایرنا در شهرستان ها تاکید کرد و در زمینه تامین تجهیزات و مکان مورد نظر اعلام آمادگی نمود.
ک/2 653/2729 شماره 009 ساعت 09:44 تمام
۰ نفر