۱۴ شهریور ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7171121
T T
۰ نفر
نماینده شهرضا: مذاکرات سازش مورد تایید گروه های داخلی فلسطینی نیست ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/06/14 سیاسی.مجلس.نمایندگان اصفهان- نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکرات سازش مورد تایید هیچیک از گروه های داخلی از جمله حماس و مقاومت اسلامی فلسطینی نیست .
عوض حیدرپورروز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: محمود عباسنماینده واقعی ملت فلسطین نیست، بلکه نماینده بخش کوچکی از ملت فلسطین است.
وی تصریح کرد: حضور نداشتن مقاومت اسلامی فلسطین به عنوان گروه پیشتاز در عرصه های مختلف، نمی تواند به این مذاکرات وجاهت قانونی بدهد .
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:این نشست در ظاهر برای کند کردن حرکت مردم در روز قدس و در باطن حرکتی در راستای منافع استکبار بوده است .
حیدرپور یادآور شد: امام راحل در یکی از پیامهایشان در روز قدس فرمودند: زشت ترین کار سران عرب، پیگیری مذاکرات صلح و سازش است .
وی افزود: مقاومت اسلامی درسه دهه گذشته با روشنگریهای ایران اسلامی راه خود را یافته است.
نماینده شهرضا در مجلس افزود: ملتهای آزادیخواه پیام مظلومیت ملت فلسطین خاصه غزه را شنیده و درک کرده اند.
وی افزود:آنها متوجه شده اند مشکل فلسطینی ها فقط بحث آب و خاک نیست بلکه مظلومیت آنها نیز مطرح است.
وی تاکید کرد:باید بحث فلسطین را به رفراندم بگذارند تا ملت فلسطین، سرنوشت خودشان را رقم بزنند و کشورهای جهان نیز در این راه به فلسطین کمک کنند.
حیدرپور با بیان این که برگزاری روز قدس دارای پیام روشنی از سوی ملتهای آزادیخواه برای طرح سازش بود،تصریح کرد: در این روز مسلمانان جهان حمایت همه جانبه خود را در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی و مالی از مقاومت فلسطین اعلام و مذاکرات صلح و سازش را محکوم کردند .
شهرستان شهرضا در 80 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
545/1042 شماره 016 ساعت 10:15 تمام
۰ نفر