۴ شهریور ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7169890
T T
۰ نفر

سرمربی تیم ملی دارت:

۴ شهریور ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7169890
سرمربی تیم ملی دارت: اردوی گرمسار 30 درصد آمادگی ورزشکاران را افزایش داد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/06/04 ورزش.دارت.تیم ملی.اردو سمنان - سرمربی تیم ملی دارت ایران اعلام کرد: آمادگی بازیکنان شرکت کننده در اردوی گرمسار با انجام تمرینات فشرده 30 درصد افزایش یافت.
علیرضا غفوری روز پنجشنبه در حاشیه اردوی تیم ملی دارت ایران در سالن ورزشی جانبازان گرمسار به خبرنگار ایرنا گفت: در این اردو کارهای تکنیکی و تاکتیکی به بازیکنان آموزش داده شد و با توجه به اینکه تا قبل از این، افراد حاضر در اردو در مراحل ابتدایی قرار داشتند اردوی مذکور نتایج بسیار خوبی داشت.
وی با بیان اینکه این اردو برای آماده سازی اعضای تیم برای اعزام به رقابتهای آسیا اقیانوسیه برگزار شد افزود: تا قبل از اعزام تیم به این بازیها یک اردوی دیگر در تهران برگزار می شود.
غفوری گفت: اسامی بازیکنان باید تا 20 روز دیگر به این مسابقات اعلام شود اظهار داشت: تیم ملی برای این بازیها متشکل از پنج بازیکن مرد و سه بازیکن زن به همراه سرپرست و دو نفر مربی اعزام می شود.
سرمربی تیم ملی دارت ایران گفت: در این اردو 16 دارت انداز مرد و 10 دارت انداز مرد حضور داشتند و انتخاب نفرات نهایی در اردوی بعد که با شرکت 12 نفر دارت انداز مرد و شش دارت انداز زن برگزار می شود، صورت می گیرد.
بازیهای دارت قهرمانی آسیا اقیانوسیه مهر ماه امسال در توکیو ژاپن برگزار می شود. ک/3 599/608/508 شماره 045 ساعت 12:35 تمام
۰ نفر