۲۶ مرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7168935
T T
۰ نفر
آزادگان، افتخار آفرینان میدان نبرد با استکبارجهانی هستند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/05/26 سیاسی.ائمه جماعات.آزادگان میاندوآب، مهاباد- مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: هر یک از آزادگانی که بعد از تحمل دوران سخت جنگ و اسارت با قدم های خود خاک ایران را متبرک کردند، افتخارآفرینان میدان نبرد با استکبار هستند.
حجت الاسلام محمدجواد قهرمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: باید اقشارمختلف جامعه حتی برای چند لحظه هم نشینی با این انسان های شریف را برهر کار دیگری مقدم بدانند و برای پرورش و بالندگی روح خود از وجود این انسان های خدایی بهره ببرند.
وی به لزوم همنشینی جوانان با این قبیل انسان های بزرگ و ایثارگر تاگید کرد و گفت: برای اینکه جوانان از چشمه جوشان معرفت و منش این افراد جان برکف سیراب شوند، باید مدتی ولو بسیار اندک از کار و تلاش مادی برای زندگی دنیوی دست بکشند و با این انسان های آسمانی معاشرت کنند.
قهرمانی از برکات هم کلام شدن با آزادگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس را اندوختن تجربه برای رقم زدن آینده درخشان برای ایران اسلامی دانست و اعلام داشت: جوانانی که با این عزیزان هم نشین می شوند، می توانند از تجربه های آنان برای تامین آینده ای روشن برای خود و میهن اسلامی درس بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: اگر جوانان بر اثر معاشرت با این انسان های ایثارگر آمادگی لازم برای مقابله با دشمنان پیدا کنند به راحتی می توانند با خنثی کردن توطئه های ریز و درشت آنان بیش از پیش اقتدار ایرانیان و ذلت دشمنان ایران را در صحنه جهانی به اثبات برسانند.
وی با اشاره به اینکه باید خداوند را به خاطر دادن فرصت جبران زحمت های ایثارگران شاکر باشیم، اظهارداشت: خدمت بی منت و توام با محبت به این انسان های بزرگ سبب شریک شدن در پاداش معنوی آنان می شود از این رو مردم این فرصت گرانقدر برای قدردانی از فداکاری های ایثار گران را از دست ندهند.
مدیرحوزه های علمیه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه موفقیت های امروز ایران درعرصه های مختلف دربرابر ریخته شدن خون وازدست رفتن آزادی صد ها نفر در دوران جنگ تحمیلی به دست آمده است، گفت: هریک از فرزندان ملت که به خاطر کسب یک موفقیت پرچم ایران را در قله های رفیع افتخار به اهتزاز در می آورد، باید ایثارگران، جانبازان و شهدا را در افتخارهای خود سهیم بداند.
1724/7509/587 شماره 108 ساعت 15:50 تمام
۰ نفر