۲۳ مرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7168549
T T
۰ نفر
نماینده مجلس: منشورتوسعه بیمه در ایران تدوین می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/05/23 اجتماعی.تامین اجتماعی.استان اردبیل.قاسم محمدی اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین درمجلس شورای اسلامی گفت: به منظور همگانی کردن فرهنگ بیمه در کشور، منشور توسعه بیمه در ایران تدوین می شود.
قاسم محمدی روز شنبه درنشستی با مدیران بیمه آسیا دراستان اردبیل افزود: برای کاهش خطرات زندگی لازم است جامعه به سمت بیمه و فرهنگ ارزشمند آن سوق داده شود و براین اساس دولت باید برخی از مسوولیت های مرتبط با بیمه را به نهادهای تخصصی واگذار کند.
عضو فراکسیون بانک، بیمه و سرمایه گذاری مجلس با تاکید بر اینکه در دنیا بیمه جایگاه ویژه ای در بین مردم باز کرده است، گفت: در دنیای امروز صنعت بیمه زمانی موفق می شود که خدمات بیمه ای را در مقابل خانه مشتری انجام دهد.
محمدی اضافه کرد: همه شرکتهای بیمه ای باید با افق اصل 44 قانون اساسی برنامه های خود را تنظیم کنند تا همه جهات توسعه مورد تاکید و توجه قرا گیرد.
نماینده مردم اردبیل اظهار داشت: فراکسیون بانک، بیمه و سرمایه گذاری در مجلس از شرکتهای بیمه ای به صورت بهینه حمایت می کند تا در محدوده قانون جایگاه ارزشمندی برای آنان تعریف شود.
محمدی به اهمیت طرح بیمه عمر و پس انداز اشاره کرد و افزود: لازم است دست اندرکاران امور بیمه مردم را در جریان این طرح مهم و اثرات سودمند آن در آینده قرار دهند.
رییس بیمه آسیا در استان اردبیل هم در این نشست با اشاره به اینکه این شرکت دومین شرکت بزرگ بیمه ای در کشور است، گفت: مدیریت در بیمه آسیا بصورت علمی و منطقی و براساس برنامه ریزی صورت می گیرد و تکریم ارباب رجوع دراولویت برنامه های این شرکت است.
محمدرضا غنی زاده افزود: یکی از طرحهای مهم این شرکت، طرح بیمه عمر و پس انداز است که بیشترین تبلیغات و اطلاع رسانی ما روی این طرح صورت گرفته و برای رفاه و اقتصاد خانوار تاثیر مثبت داشته است.
وی گفت: طرح بیمه عمر و پس انداز نقش سودمندی در زمینه های اجتماعی و اقتصادی مردم در آینده خواهد داشت و اگر این موضوع گسترش یابد آسایش و رفاه عمومی در جامعه را به نوعی تضمین می کند.
587/593/530 شماره 011 ساعت 10:59 تمام
۰ نفر